חמישה צעדים מעשיים שיגדילו את הקישורים החוזרים לאתר שלכם ויביאו לכם לקוחות

לינקים חוזרים היו ועדיין ההמלצות הכי חשובות למנועי החיפוש, בהחלטת הדירוג שלהם.

בעבר, היו בעלי אתרים רבים שמילאו את האתר בתוכן זבל בכמויות מטורפות, והעכבישים התמימים של גוגל נפלו בפח. מאז בא לעולם עדכון פינגווין, ירד תוכן הספאם מגדולתו. זה פשוט לא עובד יותר. למען האמת, זה עובד לרעתכם…

היום יותר מתמיד, חשוב לייצר תוכן מעולה שייצר עבורכם לינקים חוזרים איכותיים, שידחפו את האתר במעלה תוצאות החיפוש. ושלא תתבלבלו: נוכחות אפקטיבית בתוצאות החיפוש הייתה ועודנה הדרך היעילה ביותר להגיע ללקוחות דרך האינטרנט!

בניגוד לאגדות, נשיקות של נסיכים לא מתגלגלות על השביל, סתם ככה… וגם תוצאות עסקיות רצויות לא קורות יש מאין. צריך לתכנן אותן, לעשות בשבילן ולהתכוונן אליהן. גם תכנית קישורים חוזרים היא משימה שצריך להיערך אליה, לתכנן אותה וליישמה מתוך מחשבה תחילה ומחשבה טובה תוך כדי.

במסגרת ההיערכות לשנת 2013, החלטתי לצייד אתכם בתכנית פעולה מעשית: חמישה צעדים שיסייעו לכם לבנות תכנית אפקטיבית של קישורים חוזרים לאתר. בלי זה – אין סיכוי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו למצוא אתכם ברשת, ואם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יוכלו למצוא אתכם ברשת…

1. האם בדקתם מה קורה באתר שלכם?
לפני שמתחילים לעשות מהפכות – מומלץ לבדוק מה באמת קורה באתר. האם הוא שווה קישור? האם הוא מציע תוכן שמעורר עניין אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? האם אתם יודעים מי הם ואיפה הם נמצאים? חשוב מאוד להגדיר מי הלקוחות שאליהם אתם מכוונים ואיזה תוכן מתאים להם, אחרת… קיים חשש סביר שהתוכן שלכם לא ימשוך אותם להגיע ולהמליץ עליכם באמצעות קישור חוזר…

2. האם יש לכם מטרה ברורה?
סוף מעשה במחשבה תחילה? הפתעה: המטרה שלכם היא לא עוד ועוד קישורים חוזרים. הגדלת הקישורים החוזרים הוא אמצעי להשגת יעדי הקידום שלכם, שהם אמצעי להוביל אליכם עוד לקוחות פוטנציאליים, שהם אמצעי להגדיל את המכירות ולייצר עוד רווחים, שהם אמצעי לחיות את החיים שתמיד רציתם. נחזור להתחלה. הגדלת הקישורים היא מדד להשגת המטרות, וכמו כל מדד, יש להגדירו במדויק, למשל:

  • הוספת 10 קישורים חוזרים מאתרים שייצרו עבורי תנועה של לקוחות ממוקדים
  • הוספת 50 קישורים מאתרים קשורים במילות מפתח רלבנטיות, על מנת לשפר את תוצאות החיפוש של האתר שלי.

וכמו שאומר מורי ורבי אריה מליניאק, מטרה ראויה חייבת להיות ספציפית, מדידה, בת השגה, רלבנטית וניתנת למעקב.

3. האם האתר שלכם שווה קישור?
אם לא תהיה סיבה טובה לקשר לאתר שלכם – זה לא יקרה. איך תבטיחו אתר שווה קישור?

  • שפרו את התוכן וודאו שיהיה אטרקטיבי לקוראים
  • הרחיבו את מעגל התוכן מתוך עולם התוכן של העסק
  • ראיינו מובילי דעה מתחום העיסוק שלכם והעלו לאתר
  • ייצרו תוכן שעוזר, עונה על שאלות ופותר בעיות
  • הציעו מידע שימושי על המוצרים ו/או השירותים שלכם
  • לוו את המילים עם תמונות מהשטח, שיראו את הפנים שלכם שמאחורי הדיגיטציה….

4. האם התוכן שלכם מדבר לאנשים?
כתבתם? נהדר. עכשיו, תנו עוד מבט. האם התוכן שלכם מדבר עליכם ועל החברה שלכם? או על הלקוחות שלכם ומה אתם יכולים לעשות בשבילם?

כדי להניע אנשים לקשר את התוכן שלכם לאתר שלהם, הוא חייב לדבר עליהם, לעזור להם, לשים אותם במרכז. לא בטוחים? תנו לעוד שניים-שלושה אנשים לקרוא מה כתבתם, לפני שאתם מעלים את התוכן לאתר. עוד חוות דעת עוד לא הזיקה לאף אחד. זה רק יכול לסייע.

5. האם עברתם ממחשבה לפעולה?
העולם מוצף הוראות הפעלה… רובנו נהנים לקרוא או ללמוד ולהרגיש שעשינו המון, אבל בפועל – שם זה נתקע. אז יש לי בשבילכם הודעה חשובה: אם לא תעשו – זה לא יקרה. אחרי שעקבתם ומילאתם את הטיפים של השבוע, הגיע הזמן לטיפ החשוב מכולם: לעשות. לבדוק את האתר, להגדיר מטרה, לכתוב תוכן, לוודא שהוא שם את הלקוח במרכז… ובקיצור: לבצע. ליישם. להתנסות. לקחת אחריות. נשמע כמו הרבה עבודה? פרקו את המטלות הגדולות למשימות קטנות ובנות ביצוע. כל מהלך של אלף מילין מתחילה בצעד אחד…

הפתרון: תוכן בקלי קלות
אלה בדיוק הדברים שאני מלמדת לעשות בקלות וביעילות בסדנת "תוכן בקלי קלות":

  • איך לתכנן תוכן שיווקי רלבנטי ומושך
  • איך לייצר מעין שופע של רעיונות לתוכן אפקטיבי
  • איך לכתוב מאמרים ופוסטים במהירות וללא מאמץ
  • איך לראיין קולגות ומובילי דעה בצורה מדויקת ונכונה, ועוד ועוד ועוד….

הנה שוב כל הפרטים.

ותודה לאקסנדרה על ההשראה.

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

פוסטים קשורים

אין תגובות עדיין

השאר תגובה