כתיבה שיווקית: משימת תלמידים

המשימה:
1. לכל אחד מהאיורים, הגדירו ורשמו את נתוני הבריף:

  • מה אנחנו מוכרים?
  • מי הלקוחות ומה הם צריכים?
  • מה הערך שאנחנו נותנים להם?

2. כתבו מסר שיווקי משכנע (סטטוס / טוויט)

לא לשכוח:

  • למה אנחנו
  • הלקוח במרכז
  • מה יוצא לו מזה
  • הנעה לפעולה.

בהצלחה!

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

פוסטים קשורים

10 Comments

  1. הי עידית,
    ניסיתי לעשות את שיעורי הבית, אך יש לי כמה שאלות: ראשית, אינני מבינה מהי בדיוק כוונתך ב"ערך", אשמח להרחבה בנושא.
    האם אוכל לשלוח לך את השיעורים ושאר שאלותיי במייל אישי?
    תודה,
    אסנת

    • הי אסנת. במושגים של כתיבה שיווקית, ערך פירושו התועלת שאנחנו מספקים ללקוח. הערך הנתפס, לעומת זאת, מתייחס לאופן שבו הוא – ולא אנחנו – תופס את התועלות שלנו. שני הדברים לא בהכרח חופפים, אבל מאוד חשוב שיהיה ביניהם קשר. בהצלחה.

  2. היי עידית, להלן התשובות שלי לעבודת הבית:
    איור 1:
    1. א. אנו מוכרים צעצועים לילדים.
    ב. הלקוחות שלנו הם הורים לילדים קטנים (גילאי שנה-3)
    ג. הערך שאנו נותנים להם הינו הפיכת האמבטיה לילדים למשהו מהנה במקום "סיוט" ומריבות.
    2. "בשביל הילדים שלכם, צעצוע הוא עולם שלם. היכנסו לקטלוג שלנו ותוכלו ליהנות ממבחר גדול של צעצועים שיהפכו כל חוויה עם הילדים לכיף. http://www…."

    איור 2:
    1.א. אנו מוכרים ריהוט לבית.
    ב. הלקוחות שלנו הם זוגות צעירים/חבר'ה צעירים בבית חדש/דירה חדשה.
    ג. הערך שאנו נותנים להם הוא לגרום להם להרגיש יותר בנוח לאחר המעבר למקום החדש.
    2. "אצלנו ברהיטי שקרכלשהו, אנו רוצים שתרגישו בבית מהרגע הראשון בדירה החדשה. גם במקלחת – יש לנו אפילו וילונות במיוחד עבורכם. בואו לבחור את הצבע שאתם אוהבים http://www…."

    איור 3:
    1.א. אנחנו מוכרים סבונים.
    ב. הלקוחות שלנו הם סטודנטים וזוגות צעירים שגרים בשכירות/אצל ההורים.
    ג. הערך המוסף שאנו נותנים הוא תחושה של פינוק ומותרות גם כשאין להם כסף.
    2. "זה שאתם גרים בדירה שכורה, לא אומר שלא מגיע לכם להרגיש כמו העשירון העליון, אפילו אם זה רק במקלחת. למגוון הסבונים המפנקים שלנו היכנסו לכתובת http://www…"

    איור 4:
    1.א. אנו מוכרים מזון וציוד לחיות מחמד
    ב. הלקוחות שלנו הם בעלי חיות מחמד.
    ג. הערך שאנו נותנים להם הוא השקט שבהתמודדות עם הבלאגן בניקיון חיות המחמד שלהם.
    2. "מצאנו עבורכם את הסבון המושלם לכלב שלכם. כמה מושלם? בואו נגיד שהוא יגרש את הברווז מהאמבטיה. היכנסו עוד עכשיו לשקרכלשהו ושימו סוף לקירות הרטובים בכל הדירה… http://www…"

    • תומר, עשית עבודה נהדרת. לו אני בעלת החברה, אגב, הייתי משנה את שמה… בהצלחה.

  3. לדעתי, בכל האיורים מוכרים סבון לאמבטיה.
    לתינוקות – סבון שלא שורף בעיניים. התינוק יאהב להתרחץ.
    לבחורה – להרגיש בבית כמו בספא. להתפנק.
    לזוג – אמבטית קצף רומנטית. להיות בחופש גם כשאתם בבית.
    ולכלב – סבון נגד קרציות ופרעושים בריח נפלא, שהכלב יאהב, ואתה תהנה.

    • הי ורד,
      אני מסכימה לגמרי שהסבון הוא המוצר. למרות שהועלו פה רעיונות נפלאים שכולם ראויים וטובים. לא פחות חשוב – מי הלקוח, ומה התועלת שלו מהמוצר הנמכר.
      יופי של תשובה. תודה.

  4. הי עידית,

    להלן מחשבותיי..

    1. א) הלקוחות הם הורים לילדים קטנים.
    ב) הם צריכים שקט נפשי בזמן האמבטיה לילדים.
    ג) הערך הוא הפיכת האמבטיה לחוויה כייפית ונעימה עבור הילדים וההורים.
    ד) "חולמים על חווית זמן אמבטיה כייפית? היכנסו לאתר ובחרו ממגוון אביזרי האמבטיה שלנו…"

    2. א) הלקוחות הם זוגות.
    ב) הם צריכים רוגע ושלווה בזמן האמבטיה.
    ג) הערך הוא חוויה מפנקת לזוג.
    ד) "מחפשים להחזיר את הרומנטיקה? אצלנו תרגישו כאילו אתם בספא..היכנסו לכתובת…"

    3. א) הלקוחות הן נשים בגיל העמידה.
    ב) הן צריכות להתנתק מהעולם האמיתי בזמן האמבטיה.
    ג) הערך הוא חווית אמבטיה חלומית.
    ד) "היסחפי איתנו לעולם אחר..שבו כל חלומותייך מתגשמים..התקשרי עוד היום.."

    4. א) הלקוחות הם בעלים של חיות מחמד
    ב) הם צריכים שקט נפשי בזמן האמבטיה לחיית המחמד.
    ג) הערך הוא תחושת בטחון ושהם לא צריכים לדאוג.
    ד) "איתנו אתם בידיים טובות..כל מה שצריך עבור אמבטיה לחיית המחמד..מתחיל כאן…"

  5. ישנם ארבעה סוגים של קהלי יעד.
    כתבתי את העבודה בקובץ WORD ושמתי את התמונות שם.
    אני אעביר לך אותו במייל.
    אנסה להעביר את הטקסטים כאן:

    מוצרי Happy Shower
    (על משקל – Happy Hour).
    מוצרי היגיינה איכותיים לילדים ומבוגרים המעניקים תחושה נעימה ונקיה לצד התאמה אישית לצרכי המשתמש.

    Happy Shower תגרום לילד שלכם לרצות להתקלח, לאהובה שלכם לרצות אתכם, ואפילו לרגעים השקטים שלכם.
    ל – Happy Shower מוצרים גם לחיות המחמד שלכם, גם להם מגיע הטוב ביותר.
    למה דווקא אנחנו ?
    המוצרים שלנו נבדקו במעבדה שאיננה עורכת ניסויים בבעלי חיים. המוצרים מאושרים ע"י ה – FDA ואיכותם גבוהה ביותר.
    ללקוחות שלנו מגיע יותר, לכן אנחנו מייצרים את המוצרים באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי. רוצים להתייעץ איתנו, חייגו חינם 1800-000-000 או צרו קשר ישיר בכל עת:
    happyshower@happy.co.il
    ______________________________________________________________
    • קהל יעד ראשון – ילדים אחר כך אמהות.
    • ערך מוסף – כלי המסייע במניעת עימותים עם הילדים בכניסה למקלחת. מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי
    אמא… אני רוצה מקלחת, אני רוצה מקלחת…
    Happy Shower מסדרת בבלס, כיף לעשות בועות ולהתנקות.
    סבון היפואלרגני היוצר בועת במהירות ומשעשע את הילדים, והוא בריח מסטיק בזוקה.
    אז בואי אמא, לחצי כאן והזמיני עכשיו – http://www.happy-shower.co.il

    • קהל יעד שני – צעירים, זוגות נשואים, אוהבים.
    • ערך מוסף – מוצר המייצר משיכה אצל בן / בת הזוג. מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי
    אהבה מתחילה בלב נקי
    Happy Shower – Happy love, אל סבון בריח לוונדר חושני שיגרום לכם לרצות ולהשאר במקלחת עוד ועוד ועוד….עד שיהיה לכם עור מקומט (הומור)
    אז בואו להתאהב, לחצו כאן והזמינו עכשיו – http://www.happy-shower.co.il

    • קהל יעד שלישי – רווקים רווקות, אנשים עשירים, אנשים מפונקים, אנשים מפנקים.
    נשים בעיקר למרות שניתן להתאים לשני המינים.
    • ערך מוסף – זמן איכות, שקט רוגע, מוצר מרגיע ומסייע רפואית בתוספת ויטמינים ומינרלים. מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי.
    הרגעים הרגועים שלי.
    Happy Shower מסדרת Serenity –
    זה הזמן שלך להירגע עם קצף רחצה בריח ווניל היפואלרגני קטיפתי ורך בתוספת ויטמינים ומינרלים חיוניים. כי לגוף שלך מגיע יותר.
    אז תרגיעו ופנקו את עצמכם, לחצו כאן והזמינו עכשיו – http://www.happy-shower.co.il

    • קהל יעד רביעי – ווטרינרים כמוצר מדף לקליניקות, חנויות חיות מחמד, בעלי חיות מחמד.
    • ערך מוסף – ניקיון יסודי לכלב שלכם, ריח מיוחד שמושך את הכלב למקלחת, דחיית פרעושים וקרציות. מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי
    Happy happy dog dog….
    ע"ש Happy happy joy joy של רן וסטימפי.
    הכלב שלכם יעשה לכם פרצוף כשתרצו להוציא אותו מהמקלחת.

    • נהדר שרון! יופי של יצירתיות, יופי של מחשבה, יופי של ביצוע. אין לי ספק שההצלחה מובטחת לך!

      • עידית תודה.
        אני שמח שאין הערות 🙂

השאר תגובה