כתיבת תוכן: התבלין הסודי של כותרות מהממות שמושכות יותר קוראים

מאמרים בבלוג חייבים כותרות מושכות ושיווקיות, ממש כמו מכתבי מכירה, ניוזלטרים וכל מסר שחייב למשוך תשומת לב. גם אם המאמר שלך מעניין, חדשני ואפילו משנה חיים, הקוראים שלך נמצאים תמיד במרחק קליק אחד ממסרים אחרים, שעשויים לעניין אותם יותר.

על מנת לזכות בעוד קוראים ולהמשיך לעניין את הקוראים הוותיקים, עליך לכתוב כותרות שמושכות את האנשים פנימה. הנה הדרך היעילה ביותר לעשות זאת:

לוודא שהכותרת מתייחסת לקוראים

זהו אחד החוקים החשובים ביותר של כתיבה שיווקית, ועדיין רוב הבלוגרים מתעלמים ממנו לחלוטין ומפרים אותו שוב ושוב.

למשל: פוסט שהכותרת שלו היא "מה עשיתי היום" או "סיפורים מהחופשה שלי" רווחים אצל בלוגרים שחושבים שהקהל שלהם נורא מתעניין בהם. אלא שהמציאות שונה לחלוטין. אם כותרות הפוסט שלך עוסקות בך, סביר להניח שחלק מהקוראים שלך פשוט הולך לאיבוד.

כותרות הבלוג שלך חייבות תמיד-תמיד להתייחס לקוראים שלך. מה קריאת המאמר עשויה לעשות בשבילם, מה ייצא להם מקריאת המאמר השלם.

למצוא את הזווית הייחודית שלך

ייחודיות הינה קריטית בכותרות של בלוג. ברוב התחומים, כל הנושאים כבר עלו ונדונו שוב ושוב, והקוראים פשוט עייפים מהחזרה. אז כשכותבים על נושא שדנו ודשו בו בעבר, חשוב שבעתיים להכניס פנימה את הקול הייחודי שלך ואת הספין הייחודי שלך. למען האמת, יכול להיות מאוד נחמה לתת לכותרת של הפוסט נימה שנויה במחלוקת או פרובוקטיבית. אין ספק שזה ימשוך קוראים.

יתירה מכך. הבלוג שלך לא ימשוך קוראים, אם הם ירגישו שהם כבר קראו את זה או ראו את זה. לעומת זאת, עליך לייצר את התחושה שמה שהולך להיות בבלוג – הוא משהו חדש, מיוחד ושונה, שהם מעולם לא ראו.

להדהד את השיח הפנימי שלהם

לקהל הקוראים שלך יש בדרך כלל איזשהו שיח פנימי בראש. למשל: השיח הפנימי של טירוני שיווק באינטרנט יהיה משהו כמו: "גם אני רוצה לעשות כסף אבל איך לעזאזל עושים את זה".

אחד העקרונות הכי חזקים בכתיבת כותרות הוא פשוט להדהד את הדיאלוג הפנימי של הקוראים. אם את יכולה להראות להם שאת מבינה את התסכולים שלהם ושאת יכולה לעזור , תצליחי לזכות באמון שלהם בגדול.

כתיבה של כותרות מושכות תשומת לב אינה עניין פשוט וקל. לעתים, אפשר להיתקע עם הכותרת אפילו כמה שעות, ללא פתרון. וזה בסדר. זה חלק מהתהליך.

יש אנשים שכותבים את הכותרות הכי טובות אחרי שסיימו לכתוב את הפוסט, אחרים מוצאים שכתיבת הכותרת תחילה עוזרת להם להתקדם טוב יותר עם המאמר. יש אנשים שטוענים שהם כותבים את הכותרות הטובות ביותר בבוקר. אחרים מעדיפים לכתוב את הכותרת אחרי כוס יין או שתיים.

החשוב ביותר הוא להבין מה המצב שלך. יכול להיות שייקח לך קצת זמן להבין מה עובד הכי טוב בשבילך, אבל ברגע שתגבשי לעצמך את ההרגלים הנכונים לכתיבת כותרות ולהיכנס לראש של הקורא שלך, תהיה לך ביד מיומנות חשובה ורבת ערך לתמיד.

ב- 16.6 מתקיים הכנס הווירטואלי לבלוגינג "בלוג טוב – הכל טוב". כתיבת בלוג עסקי היא כלי שיווקי חיוני לכל עסק, אבל בלוג יכול להפוך גם לעסק בפני עצמו ולהזרים לך כסף, והרבה.

בכנס נשמע את סיפורם של בלוגרים שעשו את זה, נבנה בלוג בתכל'ס, ונקבל את כל הכלים השיווקיים כדי להפוך אותו למכונת לקוחות משומנת. לא להחמיץ! ההרצאות ללא תשלום, אצלך במחשב, והנרשמים יקבלו את הקלטות ההרצאות לשמיעה בזמנם החופשי.

להרשמה לכנס הבלוגינג שייתן לך את כל הכלים לפתיחת בלוג משגשג – נא ללחוץ כאן

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

פוסטים קשורים

אין תגובות עדיין

השאר תגובה