מה שכל בעל עסק שרוצה לקוחות צריך לדעת על תבניות תוכן שמייעלות את הכתיבה

זה שכתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מכל מהלך שיווקי בעידן הדיגיטלי – את זה כבר כולם יודעים. זה שכדי להצליח במהלך שיווקי מבוסס תוכן צריך לכתוב הרבה תוכן – גם את זה כבר כולם יודעים. ובנקודה הזאת בדיוק מתחיל הלחץ הגדול: איך להספיק את הכל? איך להספיק את הכל בזמן? ואיך להספיק את הכל ולייצר את התוצאות הרצויות?

השבוע התקשר לקוח יקר, עם סימנים מדאיגים של שחיקה בקולו. "איך את עושה את זה", הוא שאל. "איך את מצליחה לכתוב מאמרי הדרכה מעולים שבוע אחר שבוע, וגם לנהל את העסק ולתת מענה ללקוחות… אני לא מצליח לעמוד בקצב של כל התוכן שדרוש לשיווק יעיל".

בעיה. בעיה מוכרת

למען האמת, זוהי בעיה מוכרת וכואבת בכל העולם. מסקר שנערך בשנת 2014 בקרב מאות בעלי עסקים שמשווקים את העסק שלהם באמצעות תוכן, עולה כי:

  • האתגר הכי גדול של 69% מהנשאלים הוא מחסור בזמן
  • ואצל 55% האתגר הגדול הוא ייצור מספיק של תוכן (לעומת 21%  בלבד בשנת 2010)

מה זה אומר?

שיותר ויותר בעלי עסקים וחברות כותבים יותר ויותר תוכן, מפני שזוהי האסטרטגיה השיווקית שמתבררת יותר ויותר כאסטרטגיה הנכונה והמועילה ביותר, גם אם היא גוזלת זמן ותעצומות נפש.

אז מה הפתרון שאת מציעה, שאל הלקוח

פשוט מאוד, אמרתי. להשתמש בתבנית תוכן, כדי לקצר את התהליכים ולהספיק יותר, בפחות זמן.

למה זה כל כך יעיל

כי כאשר אתם משתמשים בתבנית תוכן בנויה מראש, אתם חוסכים לעצמכם הרבה מאוד התלבטויות שגוזלות זמן יקר, אתם יודעים בדיוק מאיפה את יוצאים ולאן אתם רוצים להגיע עם התוכן שלכם, ובעצם – כל מה שנשאר לכם לעשות, זה למלא את התבנית צעד-אחר-צעד, במינימום זמן ובמקסימום תפוקה ויעילות.

לא להמציא בכל פעם את הגלגל מחדש

חשבת פעם, איך יוצרי תוכן מצטיינים מצליחים להציף את האינטרנט עם תוכן מקורי ובעל ערך על בסיס קבוע? דבר אחד בטוח: הם לא בהכרח גאוני כתיבה. אבל הם מכירים טריק אחד קטן, שהופך את תהליך היצירה של התוכן להרבה-הרבה יותר פשוט, קל ומהיר, והטריק הזה הוא להשתמש בתבניות תוכן.

כותבים מצטיינים לא מתחילים כל מאמר מאפס ולא מנסים להמציא את הגלגל בכל פעם שהם כותבים. הם משתמשים בתבניות תוכן, ופשוט גוררים את הרעיונות שלהם לתוך התבניות בללו, כדי לייצר תוכן מקורי ואיכותי. הטכניקה הזאת מאפשרת להם לכתוב במהירות תוכן חדש, והיא גם יעילה ביותר למינוף מחודש של תוכן קיים: לוקחים משהו שכתבתם על הנושא בעבר, ופשוט ממנפים אותו לתוכן חדש, רק ואך ורק על ידי הכנסת המידע לתוך אחת מתבניות התוכן שלכם.

איך זה עובד בתכל'ס?

תחשבו על מה שעשינו פה במהלך ההדרכה. לקחנו תבנית נתונה ופשוט מילאנו אותה במידע רלבנטי. מרגע שבחרנו בתבנית – כל מה שהיה עליכם לעשות הוא, ללכת בעקבות ההנחיות הנתונות.

  • בלי לחשוב יותר מדי
  • בלי להתעכב על בחירת כיוונים אופציונליים
  • בלי להתלבט מה ואיך לעשות בשלב הבא
  • בלי להמציא את הגלגל. רק לגלגל אותו קדימה…

ומה עם הגימור?

התבנית נותנת מענה לתכולה של הכריך. עכשיו, מה שנשאר לכם לעשות הוא, להוסיף את פרוסות הלחם והתבלינים… ולאכול לתיאבון (ו…כן… גם זו תבנית נתונה, שחשוב ללכת לפיה, בכל מאמר ומאמר):

  • פתיח בהתחלה – שיציג את הבעיה ויבטיח פתרון בהמשך המאמר, מפני שכך נפתה את הקורא להמשיך ולקרוא
  • קטע סוגר לסיום – שיסכם בקצרה את התועלות של הפתרון שהצענו וישאיר את הקורא עם טעם של עוד
  • סיפור להמחשה – שייתן לקוראים בסיס להזדהות עם הבעיה, ולהתחבר אל המאמר שלכם בצורה רגשית
  • הנעה לפעולה – כדי להוביל את הקורא למקום שאליו ברצונכם להוביל אותו
  • וכמובן, כותרת, שגם בה אנחנו יכולים להיעזר בתבנית נתונה, כדי לחסוך זמן מחשבה אך בה בעת להבטיח שהיא תהיה מושכת, מסקרנת ושיווקית.

האם גם אתם רוצים לכתוב מאמרים מדליקים, שיבנו לכם מעמד של אוטוריטה ויגדילו את כמות הפניות של לקוחות מתעניינים, ב- 15 דקות או פחות למאמר?

בדיוק בשביל זה, הכנתי לכם מתנה קטנה: תבנית תוכן לכתיבת מאמר רשימות, מהסוג שכולם אוהבים לקרוא, ולכם יהיה הכי קל לכתוב, במיוחד עכשיו, אחרי שתרגלנו כתיבת מאמר בעזרת תבנית "מודל הרמזור", ובעזרת תבנית התוכן שהכנתי במיוחד בשבילכם.

לקבלת התבנית – נא ללחוץ כאן

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

אין תגובות עדיין

השאר תגובה