הסוד השיווקי שלמדתי מהחתולה שלי

לא יודעת מה אתם. אני, מאז ומעולם, הייתי אישה של כלבים. גדלתי עם פינצ'רית, גידלתי ילדים עם כלבת זאב, אני מאוהבת עד כלות בגולדנית שלי, והיה לי די ברור שהעולם נחלק לשני סוגים של אנשים: אלה שאוהבים כלבים, והמוזרים האלה שמוכנים להתרפס לפני החתול שלהם ולקטר. בעולמי המוגבל, חתולים התחברו למכשפות ולפחי זבל. אאוץ'.

עד… עד שהגולדנית שלי פגשה פחוניסטית ירוקת עיניים בגינה וסירבה להיכנס הביתה בלעדיה. אחרי שלושה ימי קמפינג ליד השער (של הכלבה מצד אחד ושל החתולה מצד שני), ארזתי את שתיהן, נסענו לווטרינר, וחיי השתנו מן הקצה אל הקצה. מהר מאוד הבנתי שלושה דברים: חתול זה לא כלב (מפתיע? כל יום מחדש…). שנית, הבית שייך לחתולה ואנחנו בסך הכל דיירי משנה. אבל התגלית הנפלאה מכולן הייתה הגרגור החתולי – משהו שיש אך ורק לחתולים, ולא לאף ברייה אחרת בעולם כולו.

הגרגור החתולי הוא עדות להנאה מושלמת
על פי הספרות, הגרגור החתולי הוא ביטוי להנאה, שמקורו במערכת העצבים של החתול. אפילו קראתי, שהמסר שהחתולה שלי מעבירה באמצעות הגיגור הוא משהו כמו "אני כל כך אוהבת אותך. את היצור שגורם לי הכי הרבה הנאה בעולם, ואין לי כיף גדול יותר מאשר לרבוץ עליך ולגרגר בטירוף, כמו טרקטור". למסר הזה, שהוא כל כך מפרגן ומתגמל, אין אח ורע בעולם החי, וגם לא לתחושת הסיפוק המיידית וההכרה שהוא מייצר. והתוצאה היא תרומה מאוד משמעותית לאיכות החיים ולבריאותם של מגדלי ואוהבי חתולים.

ולמה אני מטרידה אתכם היום בענייני חתולים וגרגור?
בגלל שתחושה דומה של סיפוק והכרה שטפה אותי ביום ראשון בלילה, כשהתארחתי לשיחה אינטרנטית אצל שרון דידי. מול שני מחשבים, כששרון מתקתקת את כל הפרוצדורה הטכנית ומשחררת אותי לעוצמת החוויה, ראיתי בזווית העין איך רשימת המצטרפים לשידור הולכת וגדלה מרגע לרגע, ויכולתי ממש להרגיש משהו מאוד דומה לתחושה שמעורר בי הגרגור של אוליב. איך חדוות הפרגון מחזקת בי את הרצון להעניק למאזינים עוד ועוד ידע ועוד ועוד דוגמאות, ממש כמו שהגרגור של אוליב מייצר בי רצון ללטף אותה עוד ועוד. כי ככה אנחנו, חיות שמגיבות מיד לפידבק חיובי, וכל המרבה הרי זה משובח.  

הגרגור שלכם – ההתמסרות שלי
אני מודה, בשלב מסוים שקעתי לתוך השיחה ולא ראיתי – לא מחשבים ולא שמות, אלא הייתי מרוכזת כל כולי בשאלות של שרון ובמידע הרבה שרציתי לחלוק עוד ועוד עם המאזינים. התחושה הממכרת הזאת חזרה אליי בסוף השיחה, כשבמקום שאלות – קיבלנו רשימה ארוכה של תודות, מחמאות ופרגונים – כמו פררררר חתולי מחמיא, מחמם לב ומתגמל עד אין סוף. וכמו שכתבה נעמי שמר: "רציתי לחבק שם את כולם"…  

וזה הסוד השיווקי שלמדתי מהחתולה שלי:
התבלין הנפלא ביותר בקשר עם הלקוח הוא הפרגון. התחושה שנתת כל מה שהיה לך לתת, ומאידך – שהנתינה שלך, שענתה על ציפיותיו והשיבה על צרכיו, נענתה בהכרה, בתודה ובהערכה. וזה לא עניין של כסף. זה עניין של יחס. של משוב. של מילה טובה. כמו גרגור של חתול.

בשורה התחתונה: תנו מהידע שלכם לעולם ברוחב לב ובאהבה – והעולם יגמול לכם באהבה וברצון לתת לכם ולקבל מכם עוד ועוד. 

מה גורם לכם לרצות להעמיק את הקשר עם הלקוחות והקוראים שלכם?

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

פוסטים קשורים

אין תגובות עדיין

השאר תגובה