ניהול תוכן: 5 עצות מדהימות שיעזרו לכם לייצר יותר תוכן בהרבה פחות זמן ומאמץ

מותגים ועסקים בכל העולם הפכו זה מכבר ליצרני תוכן, בעוד שכתיבת תוכן תפסה מקום של כבוד ככלי השיווקי המוביל והאפקטיבי ביותר. העניין הוא, שבשביל כבוד צריך לעבוד, וכדי לכתוב תוכן נכון – נדרשת לא רק מיומנות שיווקית, אלא גם מחויבות, עקביות וזמן. הרבה זמן. נשמע מוכר? אם גם אתם מקדישים שעות רבות לכתיבת התוכן לשיווק העסק שלכם – יש לי בשבילכם בשורה משמחת. השבוע, שמתי עליי את כנפי הפיה הטובה שלי, והכנתי לכם 5 עצות מדהימות שיעזרו לכם לייצר יותר תוכן נכון בהרבה פחות זמן ומאמץ. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף

כמו שאתם יודעים, תוכן מביא לקוחות אבל כתיבת תוכן לוקחת זמן ולפעמים גם הרבה מאמץ והשקעה אנרגטית. כדי לקצר את הדרך הכנתי לכם השבוע 5 עצות מדהימות, שיעזרו לכם למצוא דרך מעולה לעשות יותר בפחות ובחוכמה.

עצה מדהימה מס' 1 – לכו בעקבות החיפוש של הלקוחות

אחד האתגרים הגדולים של בעלי עסקים שכותבים תוכן לשיווק העסק היא, לגלות מה התוכן הנכון, וזאת שאלה מאוד רלבנטית כי כדי שהתוכן שלכם יעשה עבודה טובה, הוא חייב לענות על צורכי הלקוחות, ואתם חייבים להבין מה חסר ללקוחות שלכם ומה הם מחפשים.

מה לעשות תכל'ס? 

  • תשאלו את עצמכם מה ביטויי החיפוש שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם רושמים בגוגל כשהם רוצים להגיע אליכם
  • לא יודעים? לכו לכלי מילות החיפוש של גוגל. הוא חינמי והוא המקור היחידי בעברית שמאפשר לגלות מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים.

בחירה בנושאים שאין להם חיבור למה שהלקוחות שלכם  מחפשים – היא ברכה לבטלה, וגם אם אתם סתם נהנים לשחק במלים – עצרו. שימו אותן בצד ולכו לבדוק. אחרת אתם מבזבזים זמן יקר, סתם.

צעד מעשי לביצוע מיידי:
הירשמו למתכנן מילות המפתח של גוגל והתחילו לחפור. הנה הקישור: https://adwords.google.com/KeywordPlanner?hl=he

עצה מדהימה מס' 2 – אל תעמיסו הכל על הכתפיים שלכם

שום פעילות תוכן עקבית ואפקטיבית לא יכולה להתקיים ללא מערכת שלוקחת אחריות על התהליך. במקום לשלם לכותבים מקצועיים חיצוניים, גייסו למשימות התוכן כמה שיותר עובדים בתוך הארגון. אל דאגה. לא כולם חייבים לכתוב. מה שחשוב יותר, הוא להגיע באמצעותם למידע שחשוב ללקוחות: 

מה לעשות תכל'ס

  • בעדיפות הראשונה – גייסו את אנשי השירות והשיווק, שעומדים בקשר יומיומי עם הלקוחות ויכולים לספק מידע רב על השאלות וההתלבטויות שמעסיקות אותם
  • בקו השני – גייסו את אנשי המו"פ והתפעול, שיכולים לספק מידע ייחודי ומרתק על תכניות פיתוח ועל ההתמודדות המאתגרת עם הצרכים השוטפים.

כדי שהמעורבות "תחזיק מים" ותעזור לכם לייצר יותר תוכן בפחות זמן – חשוב להטמיע את ענייני התוכן בפעילות השוטפת של הארגון, ולא לשכוח לצ'פר את העובדים התורמים למאמץ.

צעד מעשי לביצוע מיידי:
בנו לעצמכם מערכת תוכן פעילה ותומכת. הגדירו מפגשי מערכת תקופתיים כדי להתעדכן ולתכנן את הפעילות על בסיס אסטרטגי ובצורה יעילה וזורמת.

עצה מדהימה מס' 3 – תנו במה לכותבים אורחים

מקור נפלא נוסף לסיפורים מרתקים ובעלי ערך מעשי עבור הקוראים שלכם, הם הגורמים השונים שעמם אתם עומדים בקשרים יומיומיים: ספקים, מפיצים וכמובן, הלקוחות עצמם, שישמחו לחלוק אתכם רשמים וחוויות. 

מה לעשות תכל'ס

  • מילת המפתח היא "שיתוף פעולה דו כיווני"
  • תנו להם הזדמנות לחשוף את הדברים החשובים להם בפני הקוראים שלכם, והיעזרו בהם כדי להיחשף לקוראים שלהם ולהגיע בדרך זו לקהלים חדשים.

כאשר אתם מגייסים כותבים אורחים, שימו לב שהקול החיצוני לא יתנגש עם הקול שלכם. באותו אופן, כאשר אתם כותבים בטריטוריה של אחרים, הקפידו להשתלב. אל תהיו מסחריים. הציעו ערך אמיתי. כל היתר כבר יקרה מעצמו.

צעד מעשי לביצוע מיידי:
צרפו למערכת התוכן שלכם 2-3 כותבים אורחים ושלבו אותם בתהליך הכתיבה ויצירת התכנים. הם ירוויחו חשיפה. הקוראים שלכם ירוויחו קולות חדשים. ואתם תמלאו את מכסת התוכן בהרבה פחות מאמץ.

עצה מדהימה מס' 4 – כתבתם? תנו לתוכן מקסימום חשיפה

כשמדברים על שיווק באמצעות תוכן, או על שיווק דיגיטלי בכלל, שם המשחק הוא "חשיפה". כדי להגיע למקסימום חשיפה, אני ממליצה לכם לאמץ את שיטת המינוף.

מה לעשות תכל'ס?

  • אמצו כמה שיותר פורמטים של תוכן. התחילו ממאמרים, ופרשו כנפיים לתמונות, סרטוני וידיאו, קובצי אודיו (אחלה פתרון לשעות המתות של העומס בדרכים), מצגות ועוד – כיד הדמיון והעשייה הטובה עליכם
  • שימו את התוכן שלכם בכמה שיותר פלטפורמות אינטרנטיות: באתר הבית שלכם, ברשתות החברתיות (פייסבוק היא התחלה טובה, אבל יש המון רשתות חברתיות נוספות), אתרי שיתוף, פורומים. בכל מקום שבו יש אנשים – אתם רוצים שהתוכן שלכם יהיה שם, בשבילם.

מינוף של תוכן יבטיח לכם חשיפה מירבית ומגוונת, שתקלע לטעמם של מקסימום קוראים, מחד, ותאפשר לכם למקסם את הנוכחות השיווקית שלכם, מאידך.

צעד מעשי לביצוע מיידי:
קחו נייר, עכשיו… בוודאי שעכשיו… ורשמו עליו 2 הזדמנויות למינוף תוכן. רשמתם? עכשיו מלאו בכל אחת מהן לפחות דבר אחד, מעבר למה שאתם עושים היום. המשימה שלכם לשבוע הקרוב, היא להפוך את התכנית שזה עתה הכנתם – לנוכחות תוכן פעילה ומועילה.

עצה מדהימה מס' 5 – היעזרו באנשי מקצוע

אף אחד לא יכול לעשות הכל כל הזמן, לבד. לכן, כדי לייצר לעצמכם בקלות נוכחות תוכן שיווקית, איכותית ומשכנעת לאור זמן, כדאי לאמץ את עקרון המשולש הקריטי של התמיכה המקצועית.

מה לעשות תכל'ס?

  • עריכה מקצועית– במיוחד כאשר אתם מגייסים עוד גורמים בעסק לכתיבה, אבל גם עבור עצמכם, תמיד טוב שעוד עין מקצועית תעבור על החומרים ותוודא שהכל כתוב כהלכה, בשפה נכונה, ומעביר את המסר שרציתם בבהירות
  • עיצוב מקצועי– אני מכירה את התיאוריה שאומרת שבלגן נראה אותנטי… אבל בלגן זה בלגן זה בלגן, מסר שמעוצב כמו שצריך, באנר שנראה טוב ובנוי על פי כללי העיצוב, טיפוגרפיה איכותית – כל אלה הם חלק מהרושם הראשוני שאתם עושים על מי שאתם רוצים להפוך ללקוחות

הזרוע השלישית היא תמיכה טכנית מקצועית, שתאפשר לכם לשלוט בכל הפלטפורמות הטכנולוגיות של פעילות השיווק. רצוי שמי שנותן לכם את התמיכה – יבין גם בשיווק, כדי לתת לכם את התמיכה הנכונה בצורה היעילה ביותר. 

צעד מעשי לביצוע מיידי:
רשמו את 3 גורמי המשולש הקריטי של התמיכה המקצועית: עריכה, עיצוב ותמיכה טכנית ורשמו את שמות האנשים שבהם אתם יכולים להיעזר כדי לפנות לעצמכם יותר זמן לליבת העסק ופחות להתקשקש בדברים שאנשי מקצוע יעשו יותר מהר ויותר טוב.

בשורה התחתונה:

אם חשוב לכם לקדם את העסק שלכם און ליין (חשוב… אפילו חשוב מאוד), ואם כמו בעלי עסקים רבים אחרים – אתם מבינים שכדי לייצר מקסימום חשיפה, צריך לא מעט תוכן, אתם חייבים לוודא שאתם מייצרים את התוכן הדרוש בצורה היעילה והמדויקת ביותר.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, יש לא מעט אופציות להקל על העבודה שלכם מבלי לוותר על נוכחות שיווקית בולטת ומועילה. חמש העצות המדהימות שאספתי עבורכם במאמר, פלוס חמשת הצעדים המעשיים לביצוע מיידי, יסייעו לכם למקד את העשייה בעיקר, ולהפיק ממנה את מירב התועלת בזמן הקצר ביותר.

עכשיו תורכם:

איזו עצה תוכלו לתרום מניסיונכם ביצירת תוכן? נשמח אם תשתפו, כדי שכולנו נלמד ונחכים.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים, עצות שוות והדרכה מעשית לניהול תוכן ממוקד לקוחות? הקליקו כאן – והורידו את "המדריך השלם לניהול תוכן למקצוענים" – באהבה ממני ולגמרי בחינם.

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

אין תגובות עדיין

השאר תגובה