ניהול תוכן: 5 צעדים שיאפשרו לכם למנף את המומחיות המקצועית למעמד של אוטוריטה בעזרת תוכן איכותי, בעל ערך ובונה קשר

הרבה מאוד בעלי עסקים, מאמנים ומטפלים, משקיעים ממון רב וזמן ארוך בהכשרה מקצועית איכותית. יש להם פתרונות מעולים להציע ללקוחות… הם שולטים בחומר ומכירים את כל החידושים האחרונים… אבל הלקוחות לא מגיעים… נשמע מוכר? האם גם אתם השקעתם שנים של מאמץ בלימודים והכשרה, רק כדי לגלות שהשוק מוצף בעוד אנשי מקצוע רבים כמותכם, ואין לכם מושג איך לבלוט מעל התחרות ולהדגיש את היכולות והפתרונות הייחודיים שלכם? על 5 צעדים קלים, פשוטים וסופר יעילים, שיאפשרו לכם למנף את המומחיות המקצועית למעמד של אוטוריטה ללא תחרות, בעזרת תוכן איכותי, בעל ערך ובונה קשר – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן לשתף עם חברים וקולגות. הם יודו לכם וגם אני

כמו שהבנתם, כתיבת תוכן, או ליתר דיוק – שיווק באמצעות תוכן, הוא אחת הדרכים היעילות ביותר, אם לא ה… למנף את המומחיות המקצועית למעמד של אוטוריטה, שיציב אתכם מעל התחרות, ויקנה לכם כוח משיכה מהסוג שלקוחות אוהבים ומחפשים. תוכן נכון מאפשר לכם ליצור חשיפה מניבה לעסק און ליין, לבנות קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולזכות במעמד של אוטוריטה מקצועית, כדי לבלוט בשוק תחרותי, על כל המשתמע מכך. בעזרת 5 צעדים קלים ופשוטים לביצוע, תוכלו לנצל את הידע שצברתם – לא רק כדי לטפל או לשרת את הלקוחות, אלא כדי לכתוב תוכן נכון, שתכליתו למשוך אותם אליכם ולמצב את עצמכם כמומחים מן השורה הראשונה.

עוד מעט נראה מה הצעד המועיל ביותר להיעזר בתוכן בדרך לרכוש מעמד של אוטוריטה מקצועית בתחומכם, אולם תחילה – הנה הצעד הראשון.

 

צעד # 1: אפשרו לקוראים שלכם למצוא אתכם ברשת

כמו כל מנהיג, כדי להיות אוטוריטה – אתם חייבים קהילה שתלך אחריכם. רק כך תוכלו להפוך אותם מגולשים מזדמנים לקוראים מעוניינים, ומקוראים מעוניינים ללקוחות נאמנים. המשמעות המעשית היא, שאתם חייבים לבנות נוכחות אפקטיבית בגוגל.

הנה 3 צעדים שיעזרו לגוגל לעזור לכם:

  1. חפשו את ביטויי החיפוש שבהם אנשים משתמשים כשהם מחפשים את השירות או המוצר שלכם
  2. שלבו את ביטויי החיפוש הללו בתוכן כמו שקיפודים עושים אהבה: בזהירות-בזהירות, בלי לפגוע בזרימה הטבעית של הטקסט
  3. לא בטוחים איפה עובר הגבול הדק בין זרימה טבעית לעומס יתר? בחיל האוויר אומרים: אם יש ספק – אין ספק. מרגישים אי נוחות? סימן שפיזרתם די והותר ביטויי מפתח בטקסט. עצרו! אל תעמיסו!

 

צעד # 2: חשבו איך אתם יכולים לעזור למי שמחפש אתכם

עכשיו, כשאתם יודעים מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ומה דרוש להם – שאלו את עצמכם איך אתם יכולים לעזור להם. הרעיון הגדול של מינוף המומחיות שלכם לתוכן, הוא לעזור תחילה בידע בחינם, לבנות לעצמכם מעמד של אוטוריטה, ואז לסייע להם בעזרת המוצרים או השירותים, בתשלום.

הנה 3 שאלות שיעזרו לכם לחבר בין הצורך של הלקוחות לבין העסק שלכם:

  1. האם יש לכם מוצר או שירות שעונה על הצורך? ספרו להם עליו והביאו סיפור הצלחה, להמחשה
  2. אין לכם עדיין כזה מוצר או שירות, אבל יש לכם אפשרות לאלתר פתרון מותאם? התאימו את הפתרון לצורך וספרו עליו בתוכן שלכם
  3. כך או כך, ודאו שהתוכן שלכם מחבר בצורה הטובה ביותר בין הצרכים של הלקוחות לבין היעדים העסקיים שלכם. שיווק באמצעות תוכן הוא כלי עבודה שנועד להצמיח את העסק. אל תכתבו סתם. כתבו חכם!

נראה טוב? חכו עד שתקראו מה הצעד הבא…

 

צעד # 3: אל תעמיסו! כשצריך למכור מוכרים, לא חופרים!

לכותבי תוכן בעלי מומחיות מקצועית, יש נטייה להעמיק, להרחיב ולהתייחס לכל הפרטים הכי קטנים. מומחים או לא מומחים? העניין הוא, שלקורא שפוגש אתכם דרך הטקסט – כל הפרטים הקטנים והכל כך חשובים האלה הם…בלבול מוח גדול שגורמת לו לטבוע בים של עודף מידע.

הנה 3 תובנות שיעזרו לכם למצוא את המינון הנכון בכתיבה:

  1. כשאתם מייצרים תוכן במטרה לבנות אוטוריטה ולמשוך אליכם לקוחות מעוניינים, לכו על שטחיות מבריקה. זה (אולי) לא יוביל אתכם לעוד תואר אקדמי, אבל זה יביא לכם הרבה יותר לקוחות.
  2. יהיה לכם עוד המון זמן להגיע לפרטים הקטנים והחשובים אחר כך, כשהקוראים של התוכן החינמי יהפכו ללקוחות משלמים
  3. זכרו: כשצריך למכור – מוכרים. לא חופרים!

ואם כבר מדברים על סגנונות כתיבה …

 

צעד # 4: דברו אל הקוראים שלכם בשפה שהם מבינים

בדרך לאוטוריטה הראויה לכם, יש עוד 3 צפרדעים שכדאי מאוד לנשק, כדי להגיע ללקוחות הנפלאים שמחפשים אתכם ואת המומחיות שלכם בנרות.

הנה 3 הטקטיקות שיעזרו לכם ליצור את החיבור הנכון: 

  1. הימנעו ככל האפשר (אפשר… אפשר…) מז'רגון מקצועי וממונחים מסובכים. הסבירו את הדברים בשפה מובנת ובגובה העיניים של הקורא, לא של הקולגות
  2. מרגישים שהכל כבר נאמר ונטחן עד דק? מה שמובן ולעוס לעייפה עבורכם – עבורם הוא חדשנות מרעישה וביטוי מובהק למקצועיות שלכם, כמומחים. שימו את עצמכם במקום הלקוחות, כתבו אליהם ותנו לעצמכם להתרגש, בשבילם
  3. ספרו סיפור. אנשים מתחברים לסיפורים אנושיים, לדרמה, לרגש. אל תעמיסו עליהם נתונים סטטיסטיים יבשים. הראו להם את האדם שמאחורי המספרים. את הכאב. את ההקלה. את הכרת התודה. זה מה שהם רוצים וזה מה שיאפשר להם להבין שאתם יכולים לעזור גם להם.

שום מאמר בנושא תוכן שהופכים מומחים לאוטוריטה בתחומם לא יהיה שלם בלי הצעד ה-5, והוא הצעד החשוב מכולם.

 

צעד # 5: הרחיבו את מעגל המוניטין שלכם עם עוד ידע

אחת הטכניקות היעילות ביותר לחזק את מיצוב המומחים שלכם באמצעות התוכן, היא לאפשר לקוראים להגיע לעוד מאמרים שלכם על ידי שילוב קישורים בטקסט.

והנה 3 הסיבות לשלב קישורים במאמרים:

  • מנועי החיפוש יזקפו לזכותכם את הקישורים החוזרים ויובילו את האתר שלכם לדירוג יותר גבוה בתוצאות החיפוש
  • קישורים מאפשרים לכם להגיע לחשיפה מקצועית הרבה יותר רחבה, ועל הדרך לפנק את הקוראים בעוד ערך
  • ובנוסף, זהו גם ניצול מאוד יעיל של מאמרים שפורסמו בעבר בעמל רב, ויש להם עכשיו הזדמנות להיחשף לעוד קוראים (ולקוחות) פוטנציאליים.

 

בשורה התחתונה

הרבה מאוד בעלי עסקים, מאמנים ומטפלים, משקיעים ממון רב וזמן הכשרה ארוך ומתיש, אלא שבמציאות של שוק צפוף ותחרותי הם מתקשים לבלוט מעל התחרות ולהדגיש את היכולות והפתרונות הייחודיים שלהם.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, סיוע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות כתיבת תוכן שיטתית ועקבית, שפונה אל הקוראים בגובה העיניים ובשפה שלהם, היא הדרך היעילה ביותר להתחבר אליהם, להמחיש להם את היכולות הנפלאות שלכם ולמנף את המומחיות המקצועית למעמד של אוטוריטה ללא תחרות.

 

עכשיו תורכם

ציידתי אתכם ב-5 צעדים קלים אך יעילים מאוד, שיעזרו לכם למנף את המומחיות המקצועית שלכם לתוכן משפיע ומניע לפעולה ויהפוך אתכם תוך זמן קצר לאוטוריטה בתחומכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם?

מה אתם עושים כדי למנף את המומחיות שלכם לתוכן מושך לקוחות? אנא, שתפו, שכולנו נלמד ונצמח.

 

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים, עצות שוות והדרכה מעשית לניהול תוכן משפיע ומניע לפעולה? הקליקו עכשיו על הקישור והורידו את מדריך "כוח המשיכה"– במתנה ממני ולגמרי בחינם.

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

2 Comments

  1. אין ספק עוד מאמר מצוייין בענייני תוכן שהפך להיות ה"מלך" בקידום אורגני בגוגל וגם בקידום ברשתות החברתיות. בנוסף לכתיבת תוכן בעל ערך מוסף ייחודי ושיווקי מומלץ לבצע מחקר מילות מפתתח ולשלב בתוכן את מילות המפתח האטרקטיביות ביותר על מנת לייעל את קידום האתר והעסק …

  2. תודה דני. מסכימה עם כל מילה. הנוכחות השיווקית און ליין היא הרבה יותר מורכבת מכפי שרואים במבט ראשון, וחושב להיערך נכון ולהבין נכונה מה ואיך לעשות. זה בדיוק מה שאני מלמדת ומראה בקורס "ניהול תוכן למקצוענים".

השאר תגובה