ניהול תוכן: 5 רעיונות אטרקטיביים לתפוס טרמפ שיווקי על חג השבועות (ולייצר תוכן אקטואלי שמושך מקסימום תשומת לב)

אחד הפחדים המעיקים ביותר של בעלי עסקים ומשווקים שהחליטו להשתלב באסטרטגיה המובילה של כתיבת תוכן, הוא החשש שיום אחד, ככה פתאום, ייגמרו להם הרעיונות ולא יהיו להם יותר נושאים לכתוב עליהם… האם החשש הזה מלווה גם אתכם? האם החשש מפני מחסור ברעיונות לכתיבה מונע מכם להתחיל לייצר תוכן לעסק, וגורם לכם להשאיר המון כסף על השולחן, למתחרים? כי אם זה המצב – אפשר להירגע. במאמר שלפניכם, ריכזתי 5 רעיונות אטרקטיביים במיוחד, שיאפשרו לכם לתפוס טרמפ על ענייני היום, כדי למצוא רעיונות בכל מצב… ולא סתם רעיונות, אלא רעיונות שקשורים לנושאים שכולם מחפשים ורוצים. גם הלקוחות שלכם. מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן לשתף

מכירים את הביטוי "לחפש מתחת לפנס"?
ברוב המקרים הוא מופיע בקונוטציה שלילית, ומתאר מצב שבו מתעלמים מנתונים שעשויים להיות חשובים, מועילים וחיוניים לבדיקה מקיפה ומעמיקה, ומתמקדים רק במה שבולט ונראה מובן מאליו – לעין ובכלל…

אבל מה אם גישת "לחפש מתחת לפנס" יכולה לשרת את המטרות השיווקיות שלכם בצורה יעילה ואפקטיבית? מה אם דווקא התעלמות מהמציאות הרחבה, עשויה לסייע לכם למשוך אליכם את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, במקום ובזמן שבו היא ממוקדת.

נוכחות – זה בסדר. נוכחות רלבנטית – זה שוס
במילים אחרות: אנחנו רוצים לייצר נוכחות און ליין מסיבית, אך רלבנטית, סביב נושאים אטרקטיביים ברומו של עולם, ומה יותר מושך, עכשווי ומתאים מאקטואליה? חגים ומועדים, חדשות היום, רכילות לוהטת או תכנית טלוויזיה מבוקשת – כל אלה ועוד מזמנים לנו פלטפורמה זמינה ונוחה למינוף הנוכחות השיווקית שלנו בעזרת האטרקטיביות שלהם.

וחג שבועות תעשה לך? תעשה, תכתוב, תמכור
אז איך גם אתם יכולים לתפוס טרמפ על ענייני היום, ולתת לתוכן שלכם כנפיים סופר אפקטיביות, ומה זה אומר הלכה למעשה? בזה בדיוק נעסוק השבוע במסגרת "טיפ-תוכן 808", שייתן לכם טיפים מעשיים וקלים לביצוע לתפוס טרמפ על חג השבועות, כדי להגיע לקוראים מתעניינים, בדרך להפוך אותם ללקוחות נאמנים. שנצא לדרך?

רעיון אטרקטיבי מס' 1

pic-1
יותר מכל, חג שבועות הוא חגו של הצבע הלבן. עוגות הגבינה (שעוד נדבר עליהן בהמשך), בגדי החג, האור הבוהק של הקיץ שסוף סוף הגיע – הכל חגיגי, מאיר עיניים והכי לבן שיש.

אז מה יש לכם להגיד על "לבן"?
אם אתם בענייני כתיבה – אתם יכולים לדבר על אימת הדף הלבן. אם אתם מאמנים – אתם יכולים לדבר על פתיחת דף חלק (ולבן) כדי לתכנן מחדש מהלכים עסקיים או אישיים. אם אתם מתחום האופנה – זה הזמן להציג את הקולקציה הלבנה שלכם. ואם אתם מתחום הצילום – אתם יכולים לתפוס טרמפ על הלבן של שבועות ולבסס את המומחיות שלכם בדיון מועיל על ספקטרום הצבעים.

רעיון אטרקטיבי מס' 2

pic-2
אמרתם שבועות – אמרתם מאכלים חלביים, החל בעוגות גבינה וכלה בקישים, סלטים ומיני מאפה. ומה המשותף לכולם? כן, ניחשתם נכונה: לכל מאכל יש מתכון להכנה שמתבסס כמו כל מתכון על תהליך סדור, מובנה ושיטתי:

  • תחילה בוחרים מה להכין (הכותרת)
  • אחר כך מוודאים שכל החומרים הדרושים זמינים (התחקיר)
  • בשלב שלישי מערבבים את החומרים על פי ההוראות, בסדר הנכון (התכנון)
  • לאחר מכן מכניסים לתנור, לסיר או לצלחת – אופים, מבשלים, מטגנים ו/או מערבבים (הכתיבה)
  • ולבסוף – מגישים (ההפצה)

מה המתכון שלכם לקהל המטרה שלכם?

  • אם אתם אנשי תוכן – אתם יכולים להציע מתכון לכתיבת מאמר בונה אוטוריטה
  • אם אתם פיזיותרפיסטים – אתם יכולים להציע מתכון לשמירה על בריאות הגב
  • אם אתם מאמנים אישיים – אתם יכולים להציע מתכון להעצמה אישית
  • ואם אתם (השלימו את החסר) אתם יכולים להציע מתכון ל (השלימו את החסר).

רק אל תשכחו להתחיל ממתכוני חג השבועות, כדי ליצור את החיבור בין שבועות לבין התוכן שלכם, ולתפוס טרמפ על האקטואליה, כמו שצריך.

רעיון אטרקטיבי מס' 3

pic-3
זה שהעיתונות כבר מזמן תופסת את עצמה כמותג, ולא כמתקנת עולם – זה לא חדש. אבל עכשיו, אומרים לנו שהמותגים (אנחנו והעסק שלנו) צריכים לראות את עצמנו כעיתונות.

מה זה אומר בתכל'ס?

  • ראשית, כמו שכבר הבנו, מילת המפתח של עיתונות טובה היא: אקטואליה
  • שנית, תוכן רלבנטי הוא תוכן שמתחבר לצורך של הקוראים – תמיד.
  • אחת ועוד אחת: שאלו את עצמכם איך עולם התוכן שלכם מתחבר אל האקטואליה ואל הצורך האקטואלי של הקוראים שלכם?

איך זה מתחבר לחג שבועות?

  • אם אתם מאלפי כלבים – תוכלו, למשל, לנצל את ניחוחות ארוחת החג כדי לתת לבעלי חיות מחמד עצות איך להרחיקן מהשולחן
  • אם אתם דיאטנים – אולי תציעו דיאטה נקודתית כדי להוריד את תוצרי הקלוריות העודפות של החג, לאחריו
  • ואם אתם בעלי מוסך – אתם יכולים לצייד את לקוחותיכם בכמה טיפים מצילי חיים, לקראת עונת טיולי הקיץ שחג השבועות מסמן את תחילתו.

רעיון אטרקטיבי מס' 4

pic-4
חג השבועות הוא גם חג מתן תורה. אני ממליצה לכם להיכנס לספר "שמות" (תתחילו בפרק י"ט) ולנער את האבק מהסיפור המקראי שכולנו למדנו אי-שם בבית הספר היסודי על מעמד הר סיני. תמצאו שם שפע של רעיונות ובעיקר משפטים מוכרים, שהיו זה מכבר לנכסי צאן ברזל של עולם התוכן של כולנו.

לא מתאים לכם להתחיל לחפור בתורה?
לכו לגוגל, לוויקיפדיה, למיליוני האתרים שמפרשנים את המעמד ואת הכתוב. תמצאו באר ללא תחתית של רעיונות, סיפורים, משלים, פרשנויות ומנהגים – שאפשר בקלות לחבר אותם – לעסק, ללקוחות, ליעדים, למסרים העסקיים שלכם ולתכנים שלכם.

מה בדיוק?
מה דעתכם להתחיל באינפוט העיקרי של מעמד הר סיני: עשרת הדיברות. אז עכשיו, אחרי שנכנסתם לאווירה ונזכרתם מה בדיוק קרה שם, שאלו את עצמכם: איך אתם יכולים לארוז את המומחיות שלכם במעטפת אקטואלית של עשרת הדיברות.

למשל:

  • אם אתם אנשי שיווק, אתם יכולים לדבר על עשרת הדיברות של כתיבה שיווקית אפקטיבית
  • אם אתם אנשי מדיה חברתית, אתם יכולים להציג את עשרת הדיברות לנוכחות מושכת בפייסבוק
  • ואם אתם עורכי דין בתחום הנדל"ן, אתם יכולים להציע עשר דיברות לרכישת דירה מקבלן.

רעיון אטרקטיבי מס' 5

pic-5
הטיפ האחרון לטרמפ אקטואלי על חג השבועות לוקח אותנו אל טנא הביכורים ואל זהב השיבולים שמסביב. חג השבועות הוא שעתם היפה של המשקיענים. זה החג שבו המשפט "הזורעים בדמעה – ברינה יקצורו" בא לידי ביטוי הלכה למעשה בקציר החיטים, והעלאת הביכורים לבית המקדש, אבל לא פחות מכך, גם ברמה המטפורית: הרי כבעלי עסקים או יזמים, אנחנו זורעים כל הזמן: רעיונות, פרוייקטים, שיתופי פעולה, וכמובן מוצרים או שירותים חדשים. וכשהרעיונות שלנו מבשילים – אנחנו רואים את הפירות וקוצרים את ההצלחה…

אז מה תשימו בטנא שלכם?
איזה תוצרים זרעתם וגידלתם בעמל, יזע ולפעמים גם בדמעות – ועכשיו, סוף סוף קצרתם ברינה וראיתם ברכה בעמלכם? ספרו על הקשיים. שתפו בלבטים. ותנו לקוראים להיות שותפים להצלחה, כדי שיוכלו לשמוח אתכם ולפרגן לכם מלוא הטנא לייקים, תגובות ושיתופים.

עכשיו אתם
איזה רעיון אתם יכולים לתרום לכולנו, למינוף של אירוע, חג או חדשות – לתוכן אקטואלי במיוחד שישרת את השיווק של העסק?

ומה הלאה?
אם אהבתם את הטריקים והטיפים שחלקתי אתכם במאמר, אני מציעה לכם להוריד – לגמרי בחינם – את "המדריך השלם לניהול תוכן למקצוענים", שכתבתי – ובו שפע של הנחיות, הסברים, סודות, נוסחאות וכלים מעשיים, לתכנון, כתיבה, הפצה וניהול אפקטיבי של תוכן, שיגדיל את כמות הפניות של לקוחות מתעניינים, יגביר את ההמרות של מתעניינים לקונים, ויהפוך יותר קונים – ללקוחות נאמנים.

רוצים? כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן ועכשיו על הקישור, למלא את הפרטים, ולהתחיל ליישם. זה כל כך פשוט! וכל כך יעיל! בהצלחה!

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

אין תגובות עדיין

השאר תגובה