ניהול תוכן: 5 הטריקים הסודיים של אלופי השיווק לכתיבת דף נחיתה ממיר במיוחד

דפי נחיתה הם אחד הנעלמים המאתגרים ביותר במשוואת ההצלחה של העולם הדיגיטלי, שמעלה לא מעט שאלות ותהיות אצל בעלי עסקים ומשווקים. למשל: איפה הם נמצאים? מה צריך להיות בהם? מה באמת צריך להיות בהם ולמה? מה באמת-באמת צריך להיות בהם ואיך עושים את זה? האם גם אתם מתלבטים איך לכתוב דף נחיתה שיעשה בשבילכם את העבודה הרצויה, ויהפוך את הגולשים שמתעניינים בעסק שלכם ללידים חמים? כי אם עניתם על השאלה הזאת בחיוב – המאמר שלפניכם הוא בדיוק מה שאתם צריכים. מוזמנים לקרוא, ליישם, ולהעביר לחברים. הם יודו לכם, וגם אני.  

בשרשרת המזון של בניית התשתית לגיוס לידים (או במילים שלכם, התוכן שיביא לכם את הלקוחות שתמיד רציתם, בריצה), דף הנחיתה הוא המקום שבו אנחנו הופכים גולשים מזדמנים למנויים, כאשר אנחנו מוכרים להם את מוצר הידע החינמי שלנו, בתמורה ל-3 מטבעות יקרי ערך: זמן, תשומת לב וכתובת מייל.

נשמע פשוט וקל? אז זהו, שזה כל כך לא… ויחד עם זאת, דף הנחיתה שלכם הוא אחת החוליות הכי קריטיות בשרשרת השיווק שלכם, אם לא ה… כדי לעזור לכם לפצח את האתגר בהצלחה, אספתי במיוחד בשבילכם את 5 הטריקים הסודיים הכי אפקטיביים של התותחים הכבדים ביותר בעולם השיווק העולמי. אלה הטריקים שבהם הם משתמשים כשהם כותבים את דפי הנחיתה שהופכים אותם למומחים מובילים ובעלי שם. ואלה הטריקים שיוכלו לסייע גם לכם לפרוץ את תקרת הזכוכית של הבינוניות הדיגיטלית, ולהצטרף לנבחרת העילית של המשווקים המצליחים, החדשניים ופורצי הדרך.

מעניין אתכם? כי בזה בדיוק עוסק המאמר שלפניכם, ואני מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע לגילוי 5 הטריקים הסודיים של מומחי השיווק העולמיים – אחד לאחד:

טריק סודי מס' 1
התחילו תמיד עם כותרת עוצרת

pic-1

הידעתם? יכול להיות שמוצר הידע שלכם מתאים לכולם ויכול לעזור לכל העולם ואשתו, אבל ככל שתמקדו את הפנייה בקוראים ספציפיים – כך תקלעו בצורה מדויקת יותר לצורכים השונים של קהלי יעד שונים.

מה זה אומר בתכל'ס?

  • התחילו תמיד את הכותרת בפנייה ספציפית לקהל מוגדר, ורצוי בשאלה. למשל: אוהבים חתולים? מאמנים אישיים? עוברים דירה?
  • כמו כולם – הם עסוקים… על הדרך בין לבין… בקשו מהם לעצור. עם סימן קריאה. באדום.
  • עכשיו – עברו לכותרת הראשית. ומה יהיה המסר שלה? עליו – נדבר מחר.

טריק סודי מס' 2
המשיכו תמיד עם כותרת מחברת

pic-2

הידעתם? המקום הראשון שבו הקוראים שלנו פוגשים אותנו הוא המקום שבו הם עולים לרשת עם הכאבים שלהם, בדרכם לחפש פתרונות. לכן, התחילו כל מסר עם כותרת ששמה את הכאב שלהם בפוקוס ומזכירה להם את הכאב שהביא אותם אלינו, מלכתחילה. אני קוראת לה "כותרת מחברת" כי היא יוצרת את החיבור הנכון – בין הכאב שלהם לפתרון שיש לנו להציע.

מה זה אומר בתכל'ס?

  • שאלו אותם שאלה שתעזור להם לזהות את הכאב שלהם ולהבין שאתם מבינים אותם.
  • שלבו בין הכאב שלהם לפתרון שלכם והבטיחו להם עזרה. זה מה שהם מחפשים!
  • ספרו להם על אחרים כמותם שכבר מצאו את הפתרון לכאב ועוררו את סקרנותם

טריק סודי מס' 3
ולא הביישן למד…

pic-3

הידעתם? כמו שהסברתי בטיפ הקודם, הקוראים שלנו מגיעים אלינו כשהם יוצאים לחפש פתרון לבעיה כואבת. כואבת מנשוא. כל כך כואבת, שהם עצרו את החיים ויצאו לחפש תשובות. אז כמו שאמר לי פעם רופא שפגשתי: כשיש אבחנה – אפשר להציע פתרון, אבל כדי להגיע לאבחנה מדויקת – צריך לשאול הרבה שאלות. וזה בדיוק מה שעליכם לעשות עכשיו בדף הנחיתה שלכם: להעלות את שאלות הכאב של הקוראים, כדי להוביל אותם (ואתכם) לאבחנה הנכונה. כמו שאמר הדוקטור: בלי אבחנה – אין פתרון.

מה זה אומר בתכל'ס?

  • שאלו אותם שאלות שיובילו אותם להבין במדויק מה בעצם כואב להם
  • שאלו אותם שאלות שיזכירו להם לאן הם רוצים להגיע ואיך ייראו החיים שלהם ללא הכאב המציק
  • שאלו אותם שאלות שיסייעו להם לראות את עצמם לאחר הפתרון – נטולי כאב, מרוצים ושמחים.

טריק סודי מס' 4
שימו את התועלת בכפתור

pic-4

הידעתם? כדי שדף נחיתה יהיה דף נחיתה, הוא חייב להכיל טופס לרישום פרטים וכפתור ללחוץ עליו להשלמת התהליך. בשפה המקצועית, קוראים לזה "כפתור ההמרה", כי זה מה שהוא עושה: ממיר את הנרשמים בפוטנציה ללידים ממשיים ברשימה. ומה יגרום להם ללחוץ על הכפתור? מחקרים מראים שכפתורים שכתוב עליהם "לחץ כאן" או "העבר" כבר לא עושים את העבודה. אין מה לעשות. אנחנו חיים בעולם מלא גירויים והבטחות. כדי להניע את הקוראים לפעולה – צריך להגיד להם מה ייצא להם ממנה.

מה זה אומר בתכל'ס?

  • הכניסו לכיתוב על הכפתור את התועלת. למשל: "לקבלת ההנחה", או "למדריך החינמי"
  • הכניסו לכיתוב על הכפתור חיבור אישי. למשל: "כן, עידית. שלחי לי את המדריך החינמי"
  • הכניסו לכיתוב על הכפתור את הקורא. למשל: "מדריך חינמי? בא לי ממש טוב!"

טריק סודי מס' 5
אל תמציאו את הגלגל

pic-5

הידעתם? כדי לכתוב דף נחיתה ממיר, לא צריך להמציא את הגלגל. להיפך. כוחו האולטימטיבי של דף נחיתה אפקטיבי הוא דווקא בתבנית שחוזרת על עצמה שוב ושוב, כמו אצל מומחי השיווק המובילים בעולם. רוצים לדעת למה? כי דף נחיתה ממיר מעביר את הקורא את התהליך הרגשי שנדרש כדי לייצר את השינוי ההתנהגותי הרצוי. זה בדיוק מה שהשבלונה עושה. זאת הסיבה שזה עובד – שוב ושוב ושוב, אצל כל מומחי השיווק המובילים בעולם. וזה גם מה שיגרום לזה לעבוד עבורכם, אם תקפידו ליישם את הטיפים שלי ותלכו לפי התבנית – צעד אחר צעד ושאלה אחר שאלה – בלי לסטות ימינה ושמאלה…

מה זה אומר בתכל'ס?

  • אל תהיו יצירתיים. לכו ב-ד-י-ו-ק כמו כולם, גם אם זה נראה לכם לעוס עד דק
  • אל תדלגו על אף שלב ואל תשנו את הסדר. הסדר הזה עובד לטובתכם
  • ואל תגידו אף מילה על העסק שלכם. המטרה של דף הנחיתה היא לא לקדם את העסק שלכם, אלא "למכור" את מוצר הידע שלכם ולהוביל את הקוראים לרשימה.

בשורה התחתונה:
כמי שניתן ללמוד מהמאמר, יש כמה וכמה טריקים שבהם משתמשים המשווקים הטובים ביותר בעולם, בכל פעם שהם כותבים דפי נחיתה, ומושכים אליהם גולשים מעוניינים. עכשיו, כשגם אתם מכירים את הטריקים הללו, אני מזמינה אתכם ליישם אותם הלכה למעשה בדפי הנחיתה שלכם, ולהתחיל לראות הרבה יותר תוצאות, הרבה יותר מרשימות. בהצלחה!

עכשיו אתם
האם גם לכם יש איזה טריק סודי אחד או שניים בשרוול, שתוכלו לשתף פה עם הקוראים? מוזמנים לנצל את התגובות למטה, ולחלוק עם כולנו את הידע שלכם.

הצעדים הבאים שלכם להצלחה
אם עדיין לא הורדתם את "המדריך השלם לניהול תוכן למקצוענים" – אני מזמינה אתכם ללחוץ על הקישור ולקבל בחינם לגמרי 38 עמודים של מדריך מעולה וסופר מעשי, שיעזור לכם לארגן את המסרים שלכם בצורה יעילה יותר, ולהגיע להרבה יותר לקוחות נכונים בהרבה פחות זמן ומאמץ.

להורדת המדריך בחינם וללא כל התחייבות – לחצו על הקישור עכשיו

רוצים את עזרתי בתכנון, כתיבה ועיצוב של דפי נחיתה סופר ממירים, שיובילו אליכם בדיוק את הלקוחות שבהם אתם מעוניינים? צרו קשר. אשמח לספר לכם על שירותי הכתיבה והעריכה שלי.

שיהיה בהצלחה לכולנו! 

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

14 Comments

  1. תודה

    • תודה לך, יצחק.

    • שלום עידית
      הטיפים שלך מדהימים ועוזרים לי המון והמון תודה על השיתוף
      לא הצלחתי להוריד את המדריך לניהול תוכן
      יש אפשרות לקבל קישור חדש?
      תודה ויום מקסים חנית

      • הי חנית, תודה רבה. מה שבא מהלב – נכנס אל הלב 🙂
        כיוון שכבר נרשמת לקבלת המדריך – אשלח לך בפרטי את הקישור הישיר.
        שוב תודה והמשיכי ליהנות ולעשות !

  2. מאמר מעניין ומועיל תודה , אבל כדי לסגור מעגל ושנקבל המחשה מועילה אשמח שתתני דוגמא לדף נחיתה עם יישום הטיפים , המון תודה
    ואגב דף הנחיתה לא אמור בהכרח להוביל להצעה שלנו …

    • דני יקירי, תודה על תגובתך. הנה קישור לדף נחיתה שנבנה על פי כל הכללים והמצוות שבהם עוסק המאמר, ומעבר לו:
      https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=5851-146181384-691
      באשר להצעה – לדעתי, תפקידו של דף נחיתה הוא להוביל קהל מטרה מוגדר להצעה ספציפית ולאפשר לנו למקסם את הקשר עם אותו קהל מטרה בצורה יעילה וממוקדת יותר. אשמח לשמוע מה דעתך בנדון ולאילו מטרות אתה מציע לבנות דפי נחיתה.

  3. תודה עידית על הטיפים לבניית דף נחיתה והאמת היא שלא צריך להמציא את הגלגל מחדש, יש מבנים של דף נחיתה שעובדים וצריך לעשות בהם שימוש.
    אחד הדברים שאני עושה בדפי נחיתה, אלה הם ניסויים או כפי שנקראים A/B testing כי אנחנו לא בדיוק יודעים מה יעבוד, האם לחצן שכתוב עליו "לקבלת ההנחה" או "לקבלת הנחה של 20% לחצו כאן", וכך לגבי כותרת, צבעים, מיקומים.
    ועוד טיפ
    תנועה מערוצים שונים (גוגל, פייסבוק, מייל וכדומה) מגיבה שונה לדף הנחיתה, לכן כאשר אתם מנתחים את הנתונים דאגו לנתח כל ערוץ בנפרד.
    בהצלחה לכולם

    • זוהר יקירי, תודה על דבריך החכמים. אין ספק, כי בכל מקום שבו נדרשת תגובה, והתגובה חשובה לנו, חובה עלינו לבדוק את כל ההיבטים של ההנעה לפעולה ושל רמות התגובה, כדי לנסות ולמקסם את היחס בין השניים. לא רק ערוצים שונים מייצרים תגובות שונות. גם כלי צפייה שונים ומצבי תגובה שונים – מייצרים תגובות שונות. ולכן, מילת המפתח בדרך לשיפור ומיקסום הפעילות, היא: בדיקה, בדיקה ושוב בדיקה. ושוב תודה 🙂

  4. אהבתי. העצות והתכנים שלך תמיד מועילים תודה .

    • תודה ראשלין יקירתי. תמיד מעודד לקבל פידבק חיובי. שמחה שיכולה לסייע. בהצלחה!

  5. נהניתי לקרא, דף הנחיתה הבא שלי הולך להיות לפי החוקים שבמאמר שלך!!…:-)
    תודה עדית, כרגיל תענוג לקרא את המאמרים המקצועיים שלך…:-)

    • תודה יקירתי. מאחלת לך הצלחה. כשתכתבי – תראי. שכולנו נשמח ונצמח!

  6. עידית, כתבת כאן טיפים שפותחים רעיונות חדשים לכתיבה,
    תודה רבה!

השאר תגובה