ניהול תוכן: 5 כלים מעולים שיעזרו לכם לייצר תוכן משובח ומרענן בחום יולי אוגוסט, בלי להזיע

חום יולי-אוגוסט מהביל בחוץ, הילדים רובצים בבית, הלקוחות מג'נגלים בין הבית לעסק בהישרדות קיצית, חצי מדינה בחו"ל ומי שפה – מחכה לאחרי החגים. נשמע מוכר? האם גם אצלכם העסק נכנס לתרדמת קיץ ופעילות השיווק עברה להקפאה עמוקה? האם אתם מתעקשים להזיע על מאמרים מעמיקים או שהרמתם ידיים והלכתם לשבור תכנית חיסכון? אם זה המצב, הכנתי לכם השבוע מאמר ובו 5 כלים מעולים שיעזרו לכם לכתוב תוכן לשיווק העסק גם בחום יולי אוגוסט, תוכן קולי ומהנה, שיהיה פשוט וקל להכנה – עבורכם, ולא פחות מכך מרענן וכיפי לצריכה – עבור הקוראים שלכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף עם החברים.

כמו שכבר הבנתם, חום הקיץ הישראלי לא הולך טוב עם כתיבה רצינית ומעמיקה, אבל בהחלט אפשר לנצל את הימים הארוכים מול המזגן, כדי לכתוב תכנים קלילים ומהנים, בעזרת כמה טריקים סופר אפקטיביים, שיעזרו לכם לשווק את העסק ממש בכיף. אז… מזגו לעצמכם כוס גדולה של חליטת פרי צוננת, הדליקו את המזגן, התרווחו בכורסה. אנחנו יוצאים לדרך.

עוד מעט נראה מה הכלי הכי מגניב לשיווק קיצי שהולך טוב גם ב-40 מעלות בצל. אבל תחילה, הנה הכלי המעולה הראשון.

כלי מעולה # 1 לשיווק קיצי ללא מאמץ: תפסו טרמפ על תוכן של אחרים

אחת הטכניקות האטרקטיביות ביותר בעולם התוכן של השיווק הדיגיטלי היא "אצירת תוכן", או באנגלית Content Curation. תכל'ס, במקום להתחיל עכשיו להזיע על כתיבת מאמר מקורי, מההתחלה, אתם יכולים לתפוס טרמפ על מאמר מעניין ומקורי, שמישהו אחר כבר כתב וערך, בדק את הנתונים והגיה, ארגן כמו שצריך, ובארבע מילים: עשה בשבילכם את העבודה.

כמה רעיונות לתוכן מוכן שהלקוחות שלכם ישמחו לקבל:

  • טיפים שימושיים לביצוע יותר קל ויותר פשוט של מטלות מורכבות
  • דוגמאות מעשירות שאפשר פשוט להעתיק וליישם בלי מאמץ
  • סיפורי הצלחה בגובה העיניים שיתנו להם השראה לעשייה

כל מה שנשאר לכם לעשות, זה רק חיפוש זריז בגוגל, לוודא שהתוכן שמצאתם באמת מתאים ללקוחות שלכם, ולהוסיף הקדמה קצרה עם תקציר של תועלות המאמר.

 

כלי מעולה # 2 לשיווק קיצי ללא מאמץ: תפסו טרמפ על חוכמתם של אחרים

כל עיתונאי מתחיל יודע שאפשר לשבת לחרוש על מסמכים במשך שעות, ולבנות כתבה מעמיקה וארוכה שאף אחד לא יקרא, ולעומת זאת, אפשר להרים טלפון לבעל מקצוע שיודע לייצר אמירות מושכות אש, ופשוט… לתת לו לדבר למיקרופון.

כשהטמפרטורות נושקות ל-40 מעלות בצל, מצאו לכם כמה מומחים עם יכולת התנסחות טובה, והזמינו אותם לקניון הסמוך לראיון ממוזג. הם ישמחו לחשיפה, ואתם תרוויחו תוכן מקורי במאמץ מינימלי.

כמה רעיונות לראיונות שהלקוחות שלכם ישמחו לקרוא:

  • עצות מעשיות וקלות ליישום
  • דוגמאות מעניינות של תיאורי מקרה
  • סיפורי הצלחה מעוררי הזדהות.

כל מה שנשאר לכם לעשות, זה קצת לחפור בהיסטוריה של המרואיינים שלכם, כדי להגיע לפגישה מוכנים עם כמה שאלות טובות, ולהנחות אותם להכין מבעוד מועד טעימות ידע מועילות עבור הקוראים שלכם.

וזה עוד כלום, לעומת הכלי ה-3, שהוא שוס-שוס.

 

כלי מעולה # 3 לשיווק קיצי ללא מאמץ: תפסו טרמפ על טעימות ידע קטנטנות

אני בהחלט יכולה להבין שבשביל בעלת עסק מן השורה, שמעולם לא הייתה עיתונאית, וברוב המקרים לא נדרשה לכתוב משהו יותר מורכב ממכתב אהבה בנעוריה או יותר ארוך מרשימה למכולת, כתיבת מאמר זה תיק-תיק. אבל למרבית בעלות ובעלי העסקים שאני מכירה, אין שום בעיה לשלוף בקלילות מהשרוול טיפים מקצועיים, כל אחת ואחד בתחומם, ולהיות הכי מועילים והכי מדויקים בעולם.

אז כשהתוכן שכולם מדברים עליו נראה רחוק ומעיק מתמיד, במקום להסתבך עם מאמר של 400-500 מילה, תנו לעצמכם לזרום עם כמה טיפים טובים, בדיוק מהסוג שאתם יודעים שהלקוחות שלכם אוהבים וצריכים. בשבילם זו תהיה הצלה גדולה, ובשבילכם? זה הכי פיס אוף קייק שיש.

כמה רעיונות לטיפים שהלקוחות שלכם יעריכו במיוחד:

  • הדרכה מדויקת לאיך לעשות מה…
  • ביצוע פעולות נדרשות צעד-אחר-צעד
  • נוסחאות, מתכונים בטוחים וכללי אצבע

אל תסתבכו עם יותר מדי פרטים. אתם הרי מכירים בדיוק את הבעיות. תנו להן פתרונות מדויקים, בפורמט ממוקד, ממזרי וקומפקטי. זה יולי-אוגוסט. לאף אחד ממילא אין כוח לקרוא או לעשות משהו יותר מעמיק…

 

כלי מעולה # 4 לשיווק קיצי ללא מאמץ: תפסו טרמפ על מה שאנשים אוהבים

סוג התוכן מס' 1 שאנשים אוהבים ומתחברים אליו, הוא תמונות. כן. יותר מטקסט כתוב (ברור…). ו…כן. הרבה יותר מווידיאו (בדוק!). אז כשהטמפרטורות עולות והלחות חונקת – תנו להם יותר ממה שהם הכי אוהבים: תמונות. לכם – זה הכי פשוט לביצוע. להם – זה הכי כיף להתחבר.

איפה תמצאו תמונות שהלקוחות שלכם יאהבו במיוחד:

  • לכל אחד מאתנו יש היום מצלמה משוכללת בכיס. השתמשו בה
  • חפשו מאגרי תמונות חינמיים ברשת. ההיצע עצום והאיכות מעולה
  • חזרו לטיפ הראשון: ראיתם תמונה שאהבתם? פשוט, שתפו אותה.

התמונות הכי מושכות הן תמונות שיש בהן גם מרכיב ויזואלי וגם משפט או שניים של דברי חוכמה, עצה טובה, או סתם משהו מצחיק.

שום מאמר בנושא כלים מעולים לשיווק קיצי ללא מאמץ לא יהיה שלם בלי לדבר על הכלי ה-5, שהוא היעיל והאפקטיבי מכולם.

 

כלי מעולה # 5 לשיווק קיצי ללא מאמץ: תפסו טרמפ על קיצורי דרך יעילים

זה שהתוכן הוא המלך לא אומר שכולנו צריכים להיות עבדים… בטח לא כשהמדוזות משתלטות על החוף, הילדים על הפנאי ועומס החום מהביל את הנשמה. אז מה עכשיו? לא נעשה כלום, ונוסיף לכל זה גם תחושת פספוס ואת התסכול שמתלווה אליה?

חס וחלילה! והנה טיפ יעיל במיוחד להתגבר על ה-כ-ל, שיאפשר לכם לשמור על הפרודוקטיביות ולהמשיך להוביל את העסק שלכם לצמיחה, גם כשכולם מתעלפים מחום מסביבכם: תבניות לכתיבת מאמרים, שמאפשרות לכם להכניס את הרעיונות שלכם לתוך פורמט נתון, וחוסך לכם המון זמן ומאמץ.

איך משתמשים בתבניות וכותבים ב-20 דקות מאמרים שלקוחות אוהבים?

  • בוחרים תבנית ושופכים פנימה את הרעיונות
  • מעלים לבלוג או שולחים בניוזלטר
  • נהנים מעוד לקוחות מרוצים.

שימוש בתבניות מאמרים מוכנות מראש חוסך לכם את כל כאב הראש של תכנון המאמר, חלוקת הנושאים, סידור המבנה, התאמה הכתיבה השיווקית וכל יתר המרכיבים שמאיימים לחסל את שרידי האנרגיה שעוד נשארו לכם בין הלונה-גל ללונה-פארק…

 

בשורה התחתונה

חום יולי-אוגוסט מוציא מכולנו את החשק להשקיע בעבודה ובשיווק והרבה מאוד בעלי עסקים מחליקים להכניס את העסק להקפאה עמוקה, עד החגים, בעל כורחם.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, הקיץ הישראלי המתיש לא צריך להוריד אתכם על הברכיים. קצת יצירתיות. קצת חשיבה מחוץ לקופסה. ובעיקר, טרמפ על הזדמנויות זמינות, כמו אצירת מאמרים, ראיונות מומחים, טיפים, תמונות ותבניות מאמרים – כל אלה מזמנים לכם שפע של תוכן מעולה ומושך לקוחות, בלי להזיע ובלי לטפס על הקירות…

 

עכשיו אתם

ציידתי אתכם ב-5 כלים יעילים שיאפשרו לכם להמשיך בפעילות השיווק, ואפילו ליהנות מכל רגע, גם בשיא החום. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזה עוד כלי תוכלו לנדב לקוראי המאמר, כדי לעזור גם להם לשמר את הפרודוקטיביות ולעבור את הקיץ בשלום?

 

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים, עצות שוות והדרכה מעשית לניהול תוכן משפיע ומניע לפעולה? הקליקו עכשיו על הקישור והורידו את מדריך "כוח המשיכה"– במתנה ממני ולגמרי בחינם.

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

פוסטים קשורים

אין תגובות עדיין

השאר תגובה