ניהול תוכן: 5 חוקים של מספרי סיפורים שכל כותב תוכן חייב לאמץ בדרך לשיווק מוצלח של העסק

הצרכנים החדשים תופסים פיקוד ועסקים הרוצים להגדיל את העסק ולפרוץ לקהלים חדשים, חייבים להתאים את עצמם למציאות החדשה ולקהל החדש. בדרך ליצירת תקשורת בעלת ערך ובונה-קשר, נדרשים בעלי עסקים בכל העולם, לאמץ טקטיקות של שיווק באמצעות תוכן, על מנת לספק את צורכי המידע של קהילות הצרכנים שלהם, ולבנות את מערכות היחסים המתבקשות כיועצים הראויים לאמון.  
אחת הדרכים היעילות היותר לעשות את זה היא… פשוט לספר סיפור. האם אתם יודעים מה הסיפור של העסק שלכם? האם אתם יודעים איך לספר אותו בצורה הנכונה? על 5 חוקי יסוד של מספרי סיפורים שיעזרו לכם למצוא את הסיפור הנכון של העסק שלכם – במאמר חדש שהעליתי לבלוג "בת התוכן". מוזמנים לקרוא וליישם. 

סקרים מראים, ש-80% מהצרכנים מעדיפים לקבל מידע על חברה או מותג שהם מתעניינים בשירותיה דרך תוכן מושך ושימושי, ולא באמצעות טקטיקות שיווקיות מסורתיות, כמו: מודעות פרסום, פליירים מכירתיים וכד'.
מצד שני, קרוב ל-82% מהצרכנים מדווחים שיש להם היום הרבה פחות זמן פנוי לקריאה ו/או לעריכת סקר שוק לפני הקנייה – מה שהופך את זמנם ואת תשומת הלב שלהם ליקרי ערך פי כמה.

אז מה עושים עם המידע הזה בתכל'ס ואיך אנחנו יכולים לנצל את הנתונים לטובתנו, כדי לטפח את מעגל האמון החיוני בדרך לקנייה
מפתח הקסמים לרכוש את תשומת הלב של הצרכן העסוק, ולבנות את מערכת היחסים והאמון החיוניים בדרך להוביל אותו לקנייה, הוא סיפור סיפורים. פשוט, תספרו להם סיפורים.
סיפור סיפורים הייתה הטכניקה היעילה ביותר לאורך דורות, כדי  להעביר מסרים חשובים, לשמר את המורשת, להנחיל ערכים מדור לדור, ולבנות בסיס משותף לעמים וקהילות. היום, מאפשרת טכניקת הסיפוק למשווקים של המאה ה-21 לנהל את התקשורת עם הצרכנים, לפתח מודעות למותג, לבנות קשר עם קהלי המטרה ולספק את הערך שבונה את האמון.

נשמע לכם כמו משימה בלתי אפשרית? יש לי בשבילכם את הפתרון הכי יעיל שיש: 5 חוקי יסוד למספרי סיפורים. אם אי אפשר להתעלם מהם – הצטרפו אליהם, כמו גדולים!

חוק מס' 1
שימו את הקוראים במרכז הסיפור

pic-1

כן, אני יודעת שזה נשמע קצת לא הגיוני. מה זאת אומרת זה לא הסיפור שלנו… אנחנו המספרים, לא? וזה הסיפור על המוצר שלנו, לא? אז זהו, שכן, אבל … לא בדיוק. תוכן אפקטיבי מתמקד במטרות, בבעיות ובצרכים של קהל המטרה או של הקהילה שלכם. זה מה שעוזר לנו לבנות קשרים ומערכות יחסים, וזה מה שמניע אנשים לפעולה. אם לא ניתן להם את הבמה ונהפוך אותם לגיבורי הסיפור – זה לא יקרה.

חוק מס' 2
שימו את הסיפור בהקשר הנכון

pic-2

בעולם העיתונות קוראים לזה חמשת המ"מים: מי, מה, מדוע, מתי ומקום. כשאתם כותבים, השתמשו בחמשת המ"מים כדי להכניס את הקוראים למסגרת ההקשר המוכרת להם, שתואמת לצרכים ולעולמות התוכן שלהם. הם גיבורי הסיפור. ולכן, לא משנה על מה הסיפור שלכם. כך או אחרת, הם חייבים לשקף את החיבור בינם לבין המציאות של הקוראים.

חוק מס' 3
ספרו את הסיפור בפורמט הנכון

pic-3יכול להיות שהסיפור שלכם משנה חיים, אבל אם לא תתאימו אותו להרגלי צריכת התוכן של הקוראים שלכם, הם לעולם לא ידעו מה הם הפסידו (אתם לעומת זאת, תפסידו אותם, ובגדול). האם הם מעדיפים סרטוני וידאו או תוכן טקסטואלי? האם הם אוהבים ביסים קצרים וקלים לעיכול או שהם מעדיפים מסמכי PDF מעמיקים, עמוסים בנתונים סטטיסטיים ותיאורי מקרה מהשטח?

תנו להם בדיוק את מה שהם רוצים וצריכים, והם יחזרו אליכם כדי לקבל עוד סיפורים ממאגרי התוכן שלכם.

חוק מס' 4
הקשיבו לתגובות הקהל

pic-4

כמו שכל סטנדפיסט מתחיל יודע, אתה יכול לבנות רצף מדהים של בדיחות ופאנצ'ים ולעוף על עצמך כל הדרך לבמה, אבל מי שיכריע בסופו של דבר בין כישלון להצלחה – הן תגובות הקהל.

עקבו אחר התגובות של הקוראים שלכם. בדקו את אחוזי הצפייה ואת זמן הקריאה, חפשו את הלייקים ואת השיתופים. גם אם אתם משוכנעים שהסיפורים שלכם מרתקים ומושכים – לכו בעקבות הקוראים. לא בטוחים מה הם מעדיפים? תשאלו אותם. תשאלו ותזרמו עם התשובות. זאת הדרך הטובה ביותר למצוא את הסיפורים הטובים באמת.

חוק מס' 5
שימו את העניבות בצד

pic-5

במילים הכי פשוטות: כשאתם מספרים את הסיפורים של העסק שלכם, אל תיקחו את עצמכם יותר מדי ברצינות. תנו לסיפורים שלכם לקחת את הקוראים לא רק אל ההצלחות והתועלות, אלא גם אל החלומות, והניסיונות שלא צלחו, והפעילות שלא עלתה יפה. כמו שאמר שייקספיר: הטעות היא אנושית. הסיפורים על רגעי ההתלבטות והאכזבה – הם אלה שיתנו לעסק שלכם את הפנים האנושיים שיאפשרו לקוראים שלכם להזדהות, לגלות אמפתיה, להתחבר רגשית, ולהרגיש קרובים מספיק כדי לשמש לכם שגרירים נאמנים.

בשורה התחתונה:
אם אתם רוצים לגעת בקוראים שלכם דרך התוכן הנכון, ולהפוך אותם לקונים נלהבים ונאמנים, ספרו להם סיפורים, לפי חמשת כללי היסוד שלמדנו במאמר. סיפור סיפורים היא טכניקה סופר יעילה למשוך תשומת לב ולייצר חיבור רגשי, ובכתיבה נכונה – תוכלו לאמץ את יתרונותיה כדי לחבר בין הקוראים הנכונים לבין העסק שלכם.

עכשיו אתם
באיזה טכניקות אתם משתמשים כדי להעמיק את הקשרים עם הקוראים שלכם? אנא, רשמו את הדברים בתגובות למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח!

הצעד הבא שלכם להצלחה
אם עדיין לא הורדתם את "המדריך השלם לניהול תוכן למקצוענים" – לחצו על הקישור וקבלו בחינם 38 עמודים של מדריך מעולה וסופר מעשי, שיעזור לכם לארגן את המסרים שלכם בצורה יעילה יותר, לגלות טכניקות נוספות של מספרי סיפורים, ולהגיע להרבה יותר לקוחות נכונים בהרבה פחות זמן ומאמץ.
להורדת המדריך בחינם וללא כל התחייבות – לחצו על הקישור עכשיו

רוצים להכיר מקרוב את הכללים לסיפור סיפורים מושך ומרתק, שיביא אליכם בריצה בדיוק את הלקוחות הנכונים? הצטרפו אליי לקורס הקרוב של "ניהול תוכן למקצוענים". הנה כל הפרטים:
https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=31839-795465576-691

בהצלחה!

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

פוסטים קשורים

אין תגובות עדיין

השאר תגובה