ניהול תוכן: 5 היתרונות שהופכים את התוכן הנכון לאיש המכירות המוביל בעסק

לפי סת' גודין, הגורו המוביל של השיווק בתקופתנו, שיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחידי שעדיין עובד, וזו בהחלט סיבה טובה ללמוד איך להפיק ממנו את התועלת המירבית. כי אם השעות הארוכות שאתם מבלים בכתיבה – גוזלות מכם המון זמן ואנרגיה, ואתם כבר מרגישים בעיקר מתוסכלים ומיואשים – אני רוצה להזכיר לכם את 5 היתרונות שעשויים להפוך את התוכן לאיש המכירות המוביל בעסק  אם וכאשר עושים את התוכן הנכון, במקום הנכון, ללקוח הנכון ובתזמון המתאים. ב-5 היתרונות המופלאים הללו עוסק המאמר שלפניכם, ואם יש לכם עוד חברים מיואשים – זה הזמן להעביר גם אליהם את המאמר, כדי לקרוא, להתעודד וללמוד איך לעשות שיווק מבוסס תוכן בצורה נכונה וכדאית. 

כתיבת תוכן היא הכלי השיווקי המוביל בעולם

זאת עובדה. וזה לא היה קורה אם לא היו עובדות ברורות ומוצקות לכך שכתיבת תוכן באמת משנה חיים של אנשים, מייצרת הנעה לפעולה והופכת את הקוראים לקונים. אלא שכמו בכל תחום ובכל נושא, גם בנושא של כתיבת תוכן, כדי להצליח – חייבים להבין מה צריך לעשות ואיך (ואם מבינים את ה"למה" זה פשוט מפיל אסימונים ומייצר רוח גבית). ואז, ורק אז, זה קורה.

אז מה, הייתם רוצים איש מכירות שעובד 24/7 ללא שעות נוספות?

כי זאת בדיוק המשמעות המעשית של תשתית שיווק מבוססת תוכן, שכתובה נכון ובנויה כמו שצריך: ולא זו בלבד, אלא שאחרי שבניתם את התשתית, נדבך על גבי נדבך, בצורה שיטתית ובדיוק לפי הסדר הנכון, כל מה שצריך עכשיו, זה רק תחזוקה שוטפת מינימלית. כמה מינימלית? חצי שעה ביום – גג, כולל קפה. עדיין לא השתכנעתם? קבלו את 5 היתרונות המופלאים שהופכים את התוכן לאיש המכירות המוביל בעסק, ושבשבילם – ממש שווה להתאמץ.

יתרון מופלא # 1: מאפשר לכם קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלכם

 

pic-1

בעבר, כשרציתם לפנות אל הלקוחות שלכם – הייתם תלויים בגורמים מתווכים יקרים. כתיבת תוכן נכונה, מאפשרת לכם היום להגיע בקלות אל הלקוחות, דרך ערוצי שיווק אינטרנטיים חינמיים וישירים.

אז מה עליכם לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • הכלי האפקטיבי ביותר הוא אתר אינטרנט משלכם, עם בלוג, שבו תוכלו לייצר תוכן נכון
  • השתמשו בטכניקות של תוכן גם כדי להביא את הקוראים לקרוא. רק כך הם יבינו מה אתם יכולים לעשות בשבילם.

אל תתפתו לצפות שגוגל תביא את הקוראים אליכם. מדי יום ביומו, עולים לאוויר מיליוני דפים חדשים. השתמשו בתוכן שלכם כדי לתת לקוראים סיבה טובה להגיע אליכם, לבלוג, ולצבור זמן אתר בקריאה. אין דרך יעילה מזו כדי לאותת לגוגל שמשהו טוב קורה אצלכם, באתר.

יתרון מופלא # 2 של תוכן: פוגש את הלקוחות שלכם בדיוק במקום שבו הם מחפשים אתכם

 

pic-2

רוב האנשים מגיעים לאינטרנט כשהם צריכים משהו. זה יכול להיות מוצר, שירות, תשובה לשאלה או תרופה למחלה. זה מה שהם מחפשים וזה מה שהם רוצים למצוא.

אז מה לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • הכינו רשימה של דברים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחפש אצלכם
  • עכשיו, ודאו שהתוכן שלכם מדבר בדיוק על הדברים האלה.

וזה היתרון הגדול של כתיבת תוכן נכונה: היא נותנת לקוראים את הפתרונות הדרושים במנות קלות לעיכול ולהבנה, בקצב שלהם ובשפה שהם מבינים, מאמר אחר מאמר – עד לשכנוע המוחלט.

יתרון מופלא # 3 של תוכן: מייצר את החשיפה האפקטיבית ביותר במונחי עלות/תועלת

 

pic-3

רק מי שהוציא אלפי שקלים על הפקת פלייר מודפס לעסק, יודע באמת להעריך את היתרונות המופלאים של שיווק באמצעות תוכן באינטרנט: אין עלויות הדפסה, ניתן לבצע שינויים בקלות בכל עת, העיצוב מזערי, וחיי המדף של התוכן הם אינסופיים.

אז מה עליכם לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • פשוט לחשוב מה אתם רוצים להגיד ולמי, ואז לכתוב את זה בבלוג העסקי שלכם
  • רצוי מאוד ללוות את התוכן בתמונה מושכת ורלבנטית, שתתמוך בתוכן ותחזק את המסר.

הקפידו על עימוד מסודר, הבליטו את הכותרות ואל לתת עוד מבט, לסיום. לא רק הקוראים שלכם יעדיפו תוכן שימושי ומסייע, על פני כל פלייר מכירתי מעוצב ויוקרתי. גם חשבון הבנק שלכם…

יתרון מופלא # 4 של תוכן: מאפשר לגשר על המרחק הפיזי וליצור חיבור רגשי

 

pic-4

החלטת קנייה היא החלטה רגשית, שכדי להגיע אליה צריך ליצור חיבור רגשי עם הקונה הפוטנציאלי. בחנות – די בחיוך או מלה טוב, והעניין סגור. אבל איך מייצרים חיבור רגשי עם קוראים שמעולם לא פגשתם? זה בדיוק המקום שבו תוכן נכון יכול לגשר על הפער ולהוביל את הקוראים לרכישה.

אז מה לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • שימו את הקוראים במרכז והתמקדו בהם ובכאבים שלהם
  • דברו אל הקוראים בשפה שלהם, שקפו להם את הרגשות שלהם ועטפו אותם באמפתיה.

מפליא כמה עסקים עדיין מנצלים את דפי האתר כדי לספר לקוראים שלהם כמה הם גדולים, ותיקים ואמינים, במקום להסביר לקורא איך הגודל, הוותק והאמינות עובדים בשבילם ומסייעים להם.

יתרון מופלא # 5 של תוכן: הופך את הידע המקצועי למנוף שיווקי ועסקי

 

pic-5

אצל רוב בעלי המקצוע המומחים, המומחיות משמשת כדי לטפל, לשרת או לייצר את המוצר הדרוש. כתיבת תוכן מאפשרת לכם להשתמש בדיוק באותה מומחיות, כדי להביא את הלקוחות הנכונים ולטעת בהם את האמון ביכולות המקצועיות שלכם.

אז מה לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • לכתוב כדי לעזור: טיפים, עצות טובות וידע מסייע. נדיבות היא כלי מכירתי מעולה. אל תחסכו במלים
  • ועכשיו, קראו שוב. האם השתמשתם בז'רגון מקצועי או נתתם הסברים פשוטים שכל קורא יכול להבין.

והנה עוד ערך מוסף של כתיבת תוכן שמסייעת לקוראים: היא בונה לכם מיצוב של מומחים ומקנה לכם אוטוריטה מקצועית, שמבדלת אתכם מהמתחרים ומושכת אליכם יותר לקוחות, יותר מעוניינים.

בשורה התחתונה:

כתיבת תוכן היא הכלי השיווקי המוביל בעולם העסקים העכשווי. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, יש לתוכן יכולות רבות, שמאפשרות לכם לפגוש את הלקוחות בדיוק במקום שבו הם פתוחים להקשיב, לבנות אתם את הקשר הרגשי החיוני לתהליך המכירה, להשתמש בידע ובמיומנויות המקצועיות שלכם כדי לגייס יותר לקוחות יותר נכונים, וכל זאת ועוד – בעלות הנמוכה ביותר ובצורה היעילה ביותר. בדרך לשם, חשוב מאוד להבין מה התפקיד של התוכן בעסק, איך לכתוב מסר שיווקי מדויק ומשכנע, ולא פחות מכך – איך לכתוב את המסרים הנכונים בזמן הקצר ביותר.

עכשיו אתם:

עד כאן מניתי 5 יתרונות מושלמים של כתיבת תוכן נכונה לצמיחה עסקית. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו יתרון נוסף של כתיבה נכונה תוכלו לתרום לקוראים? אנא, שתפו אותנו בתגובות, למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח.

הצעד הבא שלכם להצלחה:

אהבתם? שתפו את המאמר עם החברים. רוצים לקבל עוד טיפים, עצות מועילות והשראה לשיווק אפקטיבי באמצעות תוכן? אם עדיין לא הורדתם את "המדריך השלם לניהול תוכן למקצוענים" – לחצו עכשיו על הקישור וקבלו בחינם 38 עמודים של מדריך מעולה וסופר מעשי, שיעזור לכם לארגן את המסרים שלכם בצורה יעילה יותר, לגלות טכניקות נוספות של מספרי סיפורים, ולהגיע להרבה יותר לקוחות נכונים בהרבה פחות זמן ומאמץ.

להורדת המדריך בחינם וללא כל התחייבות – לחצו על הקישור עכשיו

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

אין תגובות עדיין

השאר תגובה