ניהול תוכן: 5 מתנות מדליקות ממני שיעזרו לכם לעשות יותר שיווק יותר מהר, יותר בקלות והרבה יותר יעיל

יותר ויותר עסקים, בכל העולם, מייצרים ומפיצים תוכן ברחבי הרשת, במטרה להגיע לעוד לקוחות ולבנות לעצמם מעמד של אוטוריטה בתחומם. אז יכול להיות שהתוכן הוא המלך, אבל על הדרך הפכו בעלי עסקים בכל העולם לעבדים נרצעים של המילה הכתובה… נשמע מוכר? האם גם אתם מנסים לעמוד בקצב ומוצאים את עצמכם הוגים ובוחשים בתוכן יומם ולילה? אז השבוע, לרגל יום הולדתי, החלטתי לצ'פר אתכם ב-5 כלים מעולים מארגז הכלים האישי שלי – חלקם חינמיים וחלקם כמעט חינמיים – שעוזרים לי להתגבר בהצלחה על משימות התוכן בעסק שלי, ולעשות יותר דברים, יותר יעיל, יותר מהר והרבה יותר בקלות. מוזמנים לקרוא, להוריד, ליישם ולשתף הלאה, כדי לעזור גם לאחרים.

אז כמו שהבנתם, כתיבה והפצה של תוכן הן חלק בלתי נפרד ומאוד תובעני מפעילות השיווק במאה ה-21. ולכן, לכבוד יום הולדתי שחל ב- 26.3, החלטתי להעניק לכם מתנה: 5 כלים מעולים שיעזרו לכם ליעל את פעילות התוכן ולעשות הרבה יותר בהרבה פחות. מוכנים? הנה אנחנו יוצאים לדרך. 

מתנה מס' 1: איך לתכנן בקלות תוכן לנוכחות שיווקית אפקטיבית

אם עדיין לא הבנתם שהעולם השתנה, הנה החדשות ועיקרן תחילה: הפעילות השיווקית האפקטיבית היחידה שתביא לכם לקוחות היא כתיבת תוכן. ואיך תדעו על מה לכתוב? אחת השיטות היעילות ביותר לתכנון תוכן (שרוב האנשים לא מכירים ומחמיצים בענק) היא מפת חשיבה, והתוכנה החינמית האהובה עליי למיפוי רעיונות לתוכן, היא freemind.

נשמע מעולה אבל מה עושים עם זה?

  • קודם כל, מורידים את התוכנה ושמים במרכז את הנושא האסטרטגי שסביבו ברצונכם לייצר תוכן
  • עכשיו, בונים 6 קרניים שעוסקות בהיבטים שונים של אותו נושא (טעויות, יישומים, דברים שכל אחד חייב לדעת… ועוד)

היתרון הגדול של מפת חשיבה הוא, שהיא מדמה את האופן שבו פועלים הקישורים העצביים במוח שלנו. כך, היא מנטרלת את החשיבה ההיררכית שמנהלת את רובנו, ומאפשרת לנו לבחון נושאים שונים בהרבה יותר פתיחות ויצירתיות.

מתנה מס' 2: איך לייצר בקלות עוד חשיפה מניבה לתוכן שלכם

העליתם לבלוג מאמר חדש? המשימה הבאה שלכם היא להפיץ אותו בכמה שיותר ערוצי שיווק כדי לחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. אחד הערוצים היעילים ביותר (שרוב האנשים לא סופרים ממטר ומפספסים בגדול) הוא תיבת המייל שלכם, והכלי החינמי האהוב עליי היא wisestamp. 

נשמע מעולה אבל מה עושים את זה?

  • קודם כל, נכנסים ל- wisestamp.com ומרכיבים בדקה וחצי חתימת מייל מעוצבת עם תמונה שלכם
  • עכשיו, תבחרו באפליקציית Blog promoter, מלאו את הפרטים המבוקשים, והפוסט האחרון שלכם יוצג בתוך החתימה.

כמה מיילים אתם מוציאים ביום? כל מייל כזה יהיה מעכשיו עוד סוכן שיווק אוטומטי שלכם, שיאפשר למי שמקבלים מכם דואר, להתרשם מהמקצועיות שלכם דרך המאמרים שלכם, להבין טוב יותר מה אתם יכולים לעשות בשבילם – בלי שתצטרכו לדבר על עצמכם ו/או להוציא את הידיים מהכיסים…

מתנה מס' 3: כך תבנו לעצמכם בקלות תמונת אווטר מדליקה

תמונת פרופיל ייצוגית היא חלק בלתי נפרד מבניית קשר טוב ומבטיח עם החברים שלכם ברשתות החברתיות. העניין הוא שרבים מאתנו מנהלים יחסי אהבה-שנאה עם המצלמה, ולאחרים יש סיבות רבות וטובות שלא להיחשף און ליין. הכלי האהוב עליי בדרך לעקוף את הקושי בסיבוב ולייצר תמונת אווטר מייצגת ומדליקה הוא faceyourmanga. 

נשמע מעולה אבל מה עושים את זה?

  • קודם כל, שימו מול העיניים תמונה עכשווית שלכם ונסו להגדיר לעצמכם את המאפיינים של חלקי הפנים שלכם (סנטר מחודד או מעוגל, עיניים צרות או עגולות, אוזניים בולטות או צמודות…)
  • אחרי שעשיתם שיעורי בית, היכנסו ל- faceyourmanga.com והרכיבו לעצמכם את פרופיל המנגה שלכם (זהירות – ממכר!)

לטובת האנגייג'מנט, כדאי שלא תמציאו את עצמכם מחדש אלא תנסו לשקף את מי שאתם… סיימתם? עכשיו תוכלו להוריד את התמונה שיצרתם ברזולוציה גבוהה ואיכותית, תמורת 2.1 דולר בלבד, ולאמץ אותה בחום לנוכחות אינטרנטית מדליקה.

מתנה מס' 4: כך תתאימו בקלות כל תמונה בדיוק לפי הצורך

לא משנה איפה אתם מוצאים את התמונות לפעילות השיווקית שלכם – במאגר תמונות בתשלום, במאגר חינמי, או שאתם מצלמים אותן עם הסמרטפון שלכם – בסופו של יום, כדי לעשות עבורכם עבודה טובה, כדאי שהן יתאימו ליעדן – בגודל ובפרופורציות. הכלי החינמי שבו אני עושה שימוש כמעט מדי יום ביומו הוא pixlr.com. 

נשמע מעולה אבל מה עושים את זה?

  • קודם כל, רשמו את נתוני היעד שאליו מיועדות התמונות, בפיקסלים והחליטו על אסטרטגיה אחידה לכל התמונות (אני בעד 700 פיקסל רוחב לתמונת גובה, ו- 1200 פיקסל לתמונת רוחב)
  • עכשיו, פתחו את עורך התמונות של pixlr.com, חתכו את התמונה בפרופורציות הנדרשות, הגדירו את הגודל הנדרש ושמרו בתיקייה נפרדת

לגודל של התמונה יש חשיבות רבה במיוחד בתמונות שמיועדות לאתר שלכם, כי ככל שהתמונות גדולות יותר הן כבדות יותר. תמונות כבדות מאטות את עליית האתר ופוגמות בחוויית המשתמש… וגוגל, בלשון המעטה, לא אוהבת את זה…

מתנה מס' 5: כך תעבירו אוהדים מהפייסבוק לרשימת הדיוור שלכם

פייסבוק היא מקום נהדר להכיר אנשים ולקשור קשרים, אבל בשביל מכירה צריך מקום שקט ורגוע שבו אתם יכולים לשלוט בקשב ובתשומת הלב. רשימת הדיוור שלכם, למשל. ולכן, כדי לקדם את המטרות האסטרטגיות שלכם, כדאי מאוד שתובילו את החברים מהפייסבוק למגרש הביתי שלכם. הכלי החינמי שמאפשר לי לעשות את זה ממש בקלות היא אפליקציה מדליקה וחינמית בשם woobox. 

נשמע מעולה אבל מה עושים את זה?

  • קודם כל, רושמים בשורת החיפוש של הפייסבוק woobox ומתקינים את האפליקציה בהתאם להנחיות (קטן עליכם!)
  • עכשיו, הזינו פנימה את כתובת ה-URL של דף הנחיתה שלכם, והוסיפו כתיבה שיווקית במקומות הנכונים

אפשר לבלות בפייסבוק ימים ושבועות באיסוף של לייקים ולבבות אדומים, אבל כדי לנצל את ככר העיר הרועשת הזאת לקידום העסק שלכם – כדאי לחשוב אסטרטגית, ולהכניס לדף העסקי שלכם עזרים טקטיים, שיתמכו בפעילות שיווקית מתוחכמת, שיטתית ואפקטיבית.

בשורה התחתונה

בעלי עסקים שמחליטים לאמץ כתיבה והפצה של תוכן לשיווק העסק מגלים מהר מאוד שהזמן קצר והמלאכה מרובה. מצד שני, כתיבה והפצה של תוכן לשיווק העסק זו כבר לא אופציה אלא הדרך היחידה האפקטיבית להגיע ללקוחות שלכם שנמצאים ברשת, לרכוש את אמונם ולהפוך אותם מקוראים לקונים.

כמו שיכולתם ללמוד במאמר, בעזרת 5 כלים חינמיים או כמעט חינמיים, תוכלו לייעל את הכתיבה ולמנף אותה להרבה יותר נוכחות אינטרנטית מניבה, בהרבה פחות השקעת זמן, מאמץ ותסכול.

עכשיו אתם

חלקתי אתכם 5 מהכלים היעילים ביותר בארגז הכלים האישי שלי, שיעזרו לכם ליעל את פעילות התוכן ולעשות הרבה יותר בהרבה פחות. מה הכלים שעוזרים לכם להשתלט על משימות התוכן ולהגיע ליותר לקוחות בלי לדפוק את הראש בקיר? אנא, שתפו אותנו בתגובות, פה למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים. רוצים לקבל ממני עוד המון כלים, רעיונות ועצות חכמות לשיווק שמביא תוצאות? במיוחד בשבילכם כתבתי את "המדריך השלם לניהול תוכן למקצוענים" ואם עדיין לא הורדתם אותו, אני מזמינה אתכם להוריד אותו עכשיו – באהבה ממני ולגמרי בחינם!

להורדת המדריך שילמד אתכם לעשות יותר שיווק  יותר מהר, יותר בקלות והרבה יותר יעיל – לחצו עכשיו על הקישור. 

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

אין תגובות עדיין

השאר תגובה