ניהול תוכן: 5 משפטי השראה של טוני רובינס שיעזרו לכם לייצר תוכן שבונה אוטוריטה ומשנה חיים

השבוע, טסתי ללונדון לסדנה עם המאמן האגדי אנתוני רובינס. החלטתי על הנסיעה הזאת בשבריר של שנייה, כי כמו שאומר רובינס "הדרך להצלחה היא לפעול בגדול ובנחישות", ורק אחרי שנרשמתי גיליתי, שהיא מתחילה יום אחרי המפגש האחרון של קורס "ניהול תוכן למקצוענים" ומסתיימת יום לפני סדנה לכתיבה שיווקית שאני מעבירה במכללת ג'ון ברייס. אז לא, אני לא ממליצה לקבוע דברים בלי לבדוק תחילה ביומן (בין היתר), אבל ברור לי לגמרי שהייתה פה התערבות קוסמית שהיא מעבר להבנתי… ואני עשיתי כמיטב יכולתי לזרום אתה הכי טוב שאפשר… רוצים גם להתמלא בעוצמה פנימית ובהתלהבות שתניע אתכם קדימה? רוצים להגיע ליותר אנשים שזקוקים לכם ולהשפיע על חייהם? במאמר שלפניכם תמצאו 5 ציטוטים מעוררי השראה של אנתוני רובינס, עם תכנית פעולה מעשית לתוכן מעורר השראה שיוביל אליכם את הלקוחות הנכונים. מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן לשתף.

אנשים שפגשו את אנתוני רובינס אומרים שהוא שינה להם את החיים, לא פחות… אני לא בטוחה שאני רציתי לשנות את חיי… אני מאוד אוהבת את המקום שבו אני נמצאת ואת מה שאני עושה. אבל דווקא משום כך, אני רוצה לעשות יותר. אני רוצה לעשות יותר ויותר טוב, כדי שאוכל לעזור ליותר אנשים לעשות יותר ויותר טוב. כדי שאוכל לעזור גם לכם. ואם זאת המשמעות של שינוי – אז כן, אנתוני, בהחלט שינית את חיי, והיקום, שהתערב לטובתי, תזמן את לוחות הזמנים בצורה מושלמת.

רגע לפני שארזתי את המזוודה, אספתי עבורכם 5 משפטים מעוררי השראה של אנתוני רובינס, שמייצגים בדיוק את מה שאני משתדלת להעביר לבעלי עסקים שאני מלווה, ואת העוצמה המלהיבה והמתגמלת של נתינה, העשרה ומוטיבציה, שהיא לב-לבו של כל תוכן מעורר השראה – איכותי, רלבנטי ובעל ערך.

משפט מעורר השראה # 1: מה שנותן משמעות לחיינו זה לא מה שאנחנו מקבלים אלא מה שאנחנו תורמים לעולם

בעלי עסקים רבים נרתעים משיווק… אולי כי הם חוששים להגיע לרגע שבו יהיה עליהם לדבר על כסף או לבקש כסף… ואולי מפני שיש להם בראש דימוי של סוחר סליזי שמנסה לדחוף ללקוחות זבל במחיר מופקע… כך או כך, הם בורחים משיווק כמו מאש, ומשלמים על כך מחיר יקר של תסכול ותחושת פספוס.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: "מה שנותן משמעות לחיינו זה לא מה שאנחנו מקבלים אלא מה שאנחנו תורמים לעולם", וזה בדיוק מה שייקח גם אתכם קדימה:

  • לעשות שיווק – פירושו לאפשר לאנשים שזקוקים לכם להגיע אליכם, וליהנות מהיכולת שלכם לעזור להם
  • שיווק באמצעות תוכן – מאפשר לכם לעזור לאנשים בעזרת עצות טובות ומועילות, וכך לתת להם קצה של חוט ואור של תקווה

תוכן שכתוב בצורה שיווקית נכונה, מעביר את המומחיות המקצועית שלכם בצורה הטובה ביותר, ומקנה לה ערך מוסף של עזרה לזולת ותרומה לעולם.

משפט מעורר השראה # 2: הצעד הראשון בדרך להפוך את הבלתי נראה למוחשי הוא להציב מטרות

יותר ויותר עסקים כותבים תוכן מתוך רצון להגיע ללקוחות (הרי אמרו לנו שהתוכן הוא המלך…), אלא שכל הזמן והמאמץ שהם משקיעים בכתיבה לא מניב את התוצאות הרצויות, מפני שבלהט העשייה וההתלהבות, הם שוכחים, או פשוט לא יודעים איך, לוודא שהתוכן שלהם מתאים למטרות העסקיות שברצונם לקדם.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: "הצעד הראשון בדרך להפוך את הבלתי נראה לנראה הוא להציב מטרות", וזה בדיוק מה שייקח גם אתכם קדימה:

  • כאשר אתם כותבים בלי להגדיר תחילה את היעדים העסקיים שלכם, אתם אולי עושים תוכן – אבל אתם לא עושים שיווק
  • כדי שפעילות התוכן שלכם תייצר עוד לקוחות ותוביל לצמיחה עסקית, אתם חייבים להציב לעצמכם מטרות עסקיות ברורות, ואז לבנות את התוכן סביבן.

החכמה הגדולה היא לתרגם את האסטרטגיה העסקית לתכנית תוכן אסטרטגית, שתיתן את המענה הנכון בכל שלב, בדרך שלכם להפוך את היעדים לתוצאות ואת הקוראים לקונים.

משפט מעורר השראה # 3: כדי לחולל שינוי משמעותי יש להתמיד לאורך זמן ובעקביות

בעלי עסקים רבים כותבים תוכן בשליפה מהמותן, רק כשיש להם השראה או פנאי, וזאת טעות מאוד גדולה, שפוגעת בצורה קשה באפקטיביות השיווקית של התוכן שלהם, מפני שלקוראים קשה מאוד לעקוב אחר פיסות המידע שנוחתות עליהם בצורה אקראית, והם לא מצליחים לחבר אותן לתמונה שלימה ומשכנעת.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: "כדי לחולל שינוי משמעותי יש להתמיד לאורך זמן ובעקביות", וזה בדיוק מה שייקח אתכם קדימה:

  • אם אתם באמת רוצים להשפיע לטובה על הקוראים שלכם, הם חייבים לסמוך עליכם ולדעת לצפות לתוכן שלכם
  • פעילות תוכן אפקטיבית מחייבת תכנון אסטרטגי ארוך-טווח ויציב, שיחבר ביניכם לבין הקוראים שלכם בתדירות קבועה ובתזמון מוגדר.

כמו שכל מאמן כלבים יגיד לכם, זאת המשמעות של אילוף. כך אנחנו בונים קשר עם חברינו על ארבע, וכך תבנו קשר אמיתי עם הקוראים שלכם (וגם עם מי שאתם רוצים להיות).

משפט מעורר השראה # 4: אם ברצונכם להצליח – חפשו את מי שכבר הצליחו ולכו בדרכם

כולם חולמים להצליח, אבל עבור חלק מהאנשים הדרך להצלחה יכולה להיות ברורה, מהנה ומלהיבה, עם ברק בעיניים ואדרנלין בגובה השמיים, ועבור אחרים היא יכולה להיות ארוכה, מתישה ומייגעת, ולהסתיים בהרמת ידיים ובמפח נפש גדול, שעלול לגרום להם לשכנע את עצמם שהמשחק אבוד, ושאין להם שום סיכוי להצליח.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: "אם ברצונכם להצליח – חפשו את מי שכבר הצליחו ולכו בדרכם", וזה בדיוק מה שייקח אתכם קדימה:

  • כשאתם מתרגמים את הידע המקצועי ואת ההצלחות שלכם לתוכן מעורר השראה – אתם הופכים לאוטוריטה בתחומכם
  • באמצעות התוכן יש לכם הזדמנות להשפיע, לשנות ולשפר את חייהם של הקוראים ולקצר את דרכם להצלחה.

ככל שתקצרו עבורם את הדרך, וככל שתהיו נדיבים יותר בידע – כך תחזקו את האוטוריטה שלכם, ותוכלו לקצור את הפירות פעמיים: בהצלחה של לקוחותיכם ובהצלחה שלכם.

משפט מעורר השראה # 5: הסוד הגדול הוא לא לדעת מה לעשות, אלא לעשות מה שאתם יודעים.

את המשפט הזה אני אוהבת במיוחד, מפני שהוא מגדיר בצורה הטובה ביותר את המרכיב החשוב ביותר בניהול תוכן שתפקידו לקדם את פעילות השיווק בעסק, אותו מרכיב שבלעדיו אתם יכולים לזרוק כסף על ידע, ולשרוף זמן על אסטרטגיה, ולבנות תלי תילים של חלומות גדולים – אבל דבר לא יקרה ולא ישתנה.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: "הסוד הגדול הוא לא לדעת מה לעשות, אלא לעשות מה שאתם יודעים", וזה בדיוק מה שייקח אתכם קדימה:

  • כדי להפוך מחשבה למציאות וידע לתוצאות – חייבים ליישם. לבצע הלכה למעשה. פשוט לעשות.
  • איך עושים את זה? מגדירים יעד על לוח השנה, מספרים לכמה שיותר אנשים, ומפשילים שרוולים…

אם לא מיישמים – לא מתקדמים. זה מה שכתוב על השקף המסיים של כל ההרצאות שלי, וזה המסר שאני רוצה שתיקחו אתכם צידה לדרך, השבוע.

בשורה התחתונה

אנתוני רובינס שינה את החיים של הרבה מאוד אנשים, אבל השינוי הזה לא היה מתחולל, חרף כל משפטי המוטיבציה בעולם, בלי שהאנשים עצמם יעשו את הצעד הבא, מידע לביצוע. וזה הסוד הגדול באמת.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, על פי משנתו של אנתוני רובינס, מה שנותן משמעות לחיינו זה מה שאנחנו תורמים בחזרה לעולם, ואם אתם נמנים על קהילת העוקבים שלי – התרומה שלכם לעולם מתבצעת קודם כל דרך תוכן בעל ערך, שנועד להגיע ולגעת בלקוחות ובלקוחות פוטנציאליים, ולצייד אותם בידע, בסיוע ובהרבה רצון טוב. הדרך לשם עוברת דרך הצבת מטרות ברורות לפעולה, התמדה בביצוע השינוי לאורך זמן ובעקביות, היותנו אוטוריטות בתחומנו עבורם כדי לקצר להם את הדרך להצלחה, וכמובן לא רק להיות מודל אלא גם ליישום – הלכה למעשה. כי, כמו שאני תמיד אומרת, אם לא מיישמים – לא מתקדמים.

עכשיו אתם

עד כה, ציידתי אתכם ב-5 משפטי מוטיבציה של אנתוני רובינס, שיעזרו לכם לייצר את התוכן שיהפוך אתכם לאוטוריטה בתחומכם, וייתן לכם את הכנפיים הדרושות כדי להמריא ולחולל שינוי בעולם. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה עוזר לכם להתחבר אל העוצמה הפנימית שבכם כדי לעזור ללקוחות להתקדם ולהצליח? אנא, שתפו אותנו פה למטה, בתגובות, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים. רוצים לקבל ממני עוד המון טיפים, רעיונות ועצות חכמות לשיווק שמביא תוצאות? במיוחד בשבילכם כתבתי את "המדריך השלם לניהול תוכן למקצוענים" ואני מזמינה אתכם להוריד אותו עכשיו – באהבה ממני ולגמרי בחינם! להורדת המדריך שילמד אתכם לעשות יותר שיווק  יותר מהר, יותר בקלות והרבה יותר יעיל – לחצו עכשיו על הקישור.

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

3 Comments

  1. יופי של טיפים.

    • תודה שרון. המציאות עלתה על כל דימיון 🙂

  2. תודה, משפטי השראה והתוכן שלהם מדהימים.

השאר תגובה