ניהול תוכן: 5 טיפים ממש פשוטים לביצוע שיזרימו לכם המון לידים חמים-חמים לאתר הבית

המקום היחידי שבו הצלחה באה לפני עבודה הוא המילון. נזכרתי במשפט הזה השבוע, כשמישהו התקשר לשאול למה אף אחד לא מגיע לאתר שלו. ומה אתה עושה כדי שאנשים יגיעו לאתר שלך, שאלתי. מה זאת אומרת, הייתה התשובה, הקמתי אתר… האם גם אתם חושבים שהאתר שלכם יזרים לכם לידים מעצמו בעוד אתם תשבו לכם רגל על רגל בהמתנה ללקוחות (ומה-זה-תתעצבנו שהם לא מגיעים…)? מצטערת לחרב שמחות, אבל אם לא תפשילו שרוולים ותתחילו לעשות מה שצריך – הם גם לא יגיעו… אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי לייצר תנועה של לקוחות פוטנציאליים לאתר ולהפוך אותו לכלי שיווקי אפקטיבי? זה בדיוק הנושא של המאמר שלפניכם, שבו אני הולכת להראות לכם 5 דברים סופר אפקטיביים ליצירת טראפיק של לידים חמים-חמים לאתר הבית. מוזמנים לקרוא ולשתף, כתמיד, אבל יותר מכל – ליישם! כי רק אם מיישמים – מתקדמים! 

כמו שיכולתם להבין, אתר האינטרנט שלכם הוא כבר מזמן לא מחולל הטראפיק האולטימטיבי שאולי ציפיתם ממנו להיות, וזה שהוא יפה או מרשים או נורא מעוצב  לא באמת יגרום לגוגל הגדולה לצאת מגדרה כדי להזרים אליו גולשים או לשבץ אותו למקום ריאלי בתוצאות החיפוש. למזלכם, למרות קלפי הפתיחה הלא מבטיחים, יש לפחות 5 דברים שיהפכו את האתר שלכם לכלי עבודה שיווקי עוצמתי (ובלי לשלם גרוש לגוגל או לפייסבוק על קידום ממומן).

טיפ מס' 1 להזרמת לידים חמים לאתר: להקים בלוג עסקי שהוא חלק בלתי נפרד מהאתר

אני יודעת שהמחשבה על "בלוג" מעוררת אצל בעלי עסקים רבים המון פחדים: פחד מפני החשיפה, פחד מפני הכתיבה, פחד מפני הטכנולוגיה ובעיקר פחד מפני הלא מוכר… ובגלל זה הם מוותרים על ההזדמנות לייצר במו ידיהם, וממש בקלות, את המנוף השיווקי הכי יעיל של האתר, שבלעדי הבלוג – הוא לא יותר מעב"מ וירטואלי, שעולה לא מעט כסף אבל לא מביא לקוחות.

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, לפתוח בלוג באתר. לא בבלוגר. לא בתפוז. ולא בסלונה. אך ורק באתר שלכם, וכחלק בלתי נפרד מדפי האתר. לא ניתן? תחליפו אתר! אני רצינית לגמרי
  • עכשיו, להכין תכנית תוכן אסטרטגית שמשרתת את היעדים העסקיים שלכם ולהתחיל לכתוב. לא טולסטוי. לא ביאליק. ולא אקדמיה. לכתוב כמו שאתם מסבירים ללקוחות. הכי פשוט. הכי עובד.

רק כשאתם כותבים מאמרים בבלוג שלכם אתם נותנים לאתר שלכם כנפיים של שיווק ומייצרים תנועה – גם של גוגל, שסורקת כל הזמן את הרשת בחיפוש אחר תכנים חדשים, וגם ובעיקר של קוראים, שמגלים עניין בתחום הפעילות שלכם (המכונים גם "לקוחות פוטנציאליים"). המשימה שלכם עכשיו היא להביא אותם לאתר במו ידיכם, ובטיפים הבאים נראה איך עושים את זה.

טיפ מס' 2 להזרמת לידים חמים לאתר: לבנות קשר יציב עם רשימת הדיוור

המחשבה של ניוזלטר מעוררת לא מעט חרדות בקרב לא מעט בעלי עסקים. מה כותבים. איך מעצבים. מה עושים… אבל גם כשהם כבר מתגברים על החרדות ושולחים ניוזלטר עמוס בידע הם עושים את הטעות הגדולה מכולן: הם שמים תוכן טוב במקום שבו אף אחד כמעט לא רואה אותו, והכי פחות מכולם, גוגל, אז בשביל מה לאזור אומץ ולטרוח? באמת, אין סיבה!

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, להעלות את המאמר לבלוג שלכם, כשהוא כתוב, כמובן, בצורה שיווקית נכונה.
  • עכשיו, לכתוב ניוזלטר קצר ומושך, שיסביר למנויים שלכם למה חשוב להם לקרוא את המאמר וייתן להם קישור שיוביל אותם אליו.

כך תייצרו תנועה לאתר, ולא סתם תנועה, אלא תנועה סופר אפקטיבית של קוראים מעוניינים, שיודעים בדיוק למה הם באים, וקוראים בשקיקה את המאמר שהכנתם בשבילם. והכל גלוי ומזמין גם לגוגל…

טיפ מס' 3 להזרמת לידים חמים לאתר: לייצר נוכחות נכונה בפייסבוק

אין בכלל ספק שנוכחות בפייסבוק חייבת להיות חלק בלתי נפרד מכל תשתית שיווקית של עסק בימינו, אבל אם לא מנצלים את כיכר השוק החברתית בצורה נכונה, היא עלולה להפוך בקלות רבה לבומרנג: במקום זמן שיווק אפקטיבי תגלו שאתם מבזבזים שעות על לא כלום, ואת נחילי הלקוחות הנלהבים שלא יגיעו, יחליפו בעיקר מפח נפש  ותסכול, שכן כגודל הציפייה – כך גודל האכזבה.

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, להעלות לפייסבוק תוכן שימושי, מועיל ובעל ערך, באורך ובסגנון שמתאימים לאווירת המקום ולזמן של הקוראים, ותמיד, תמיד, תמיד עם תמונה מושכת וקישור רלבנטי
  • עכשיו, נצלו את הקשר שיצרתם כדי להוביל את החברים אל המגרש הביתי שלכם, ואל המאמר המעולה שכתבתם אצלכם בבלוג

מחקרים מוכחים שפייסבוק היא מקור נהדר ליצירת תנועה לאתר, אם רק תשכילו להתחבר בצורה נכונה אל הקוראים ולתת להם סיבה טובה ללחוץ על הקישור.  

טיפ מס' 4 להזרמת לידים חמים לאתר: לגלות מעורבות אקטיבית בפורומים  און ליין

רוב האנשים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא פתרונות לבעיות או תשובות לשאלות שמציקות להם. מה הפלא, איפוא, שאחד הערוצים היעילים ביותר לאיתור פתרונות ותשובות בנושאים ספציפיים, הם פורומים או קבוצות חברתיות שמתמקדים באותם נושאים. עבורכם, כבעלי עסקים מומחים ובעלי ידע, זוהי הזדמנות לעזור ולמנף את העזרה למדרגה הבאה.

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, לחפש בכל רחבי האינטרנט פורומים שמתמקדים בתחומי עניין שרלבנטיים עבורכם, ולהצטרף
  • עכשיו, הכינו לעצמכם טבלת נוכחות שבועית והקצו זמן כדי לענות על שאלות, להציע תשובות ולהזמין את הקוראים לקרוא מאמר רלבנטי אצלכם באתר בתוספת קישור

כשאתם עוזרים – אתם מייצרים 2 סיבות טובות להמשך הקשר: אתם גם ממחישים את יכולתכם לסייע, וגם מפעילים את "חוק ההדדיות", שמייצר רצון בלתי נשלט להחזיר לכם טובה כנגד טובה.

טיפ מס' 5 להזרמת לידים חמים לאתר: ליצור נוכחות חכמה במדיה החברתית

למרות שנדמה לכם שפייסבוק היא מרכז העולם, שווה להרים את הראש לרגע מהקיר, כדי לגלות שהאינטרנט מלא וגדוש רשתות חברתיות מסוגים שונים ולקהלים שונים, שיכולות להיות מקפצה מצוינת להגברת התנועה לאתר שלכם, אם רק תבנו את התשתית הראשונית.

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, לפתוח חשבונות לפחות ב-10 רשתות חברתיות מעבר לפייסבוק, כמו: לינקדאין, טוויטר, פינטרסט ועוד, ובלבד שניתן להעלות אליהן טקסטים בעברית
  • עכשיו, בכל פעם שאתם מעלים מאמר חדש בבלוג, תוודאו שסבב השיווק שלכם יכלול גם את הרשתות הללו, בעזרת שימוש יעיל בכפתורי שיתוף

שימו דגש מיוחד על גוגל פלוס. סביר להניח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא שם, אבל גוגל תמיד שמחה לפרגן לעצמה, ולכן, זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר שלכם למקום טוב בתוצאות החיפוש, בכלום עבודה!

בשורה התחתונה

כאשר מדי יום ביומו נפתחים ברחבי העולם מיליוני דפי אינטרנט חדשים, אין מה לצפות מגוגל, גדולה ככל שתהיה, להזרים לאתר החדש שלכם תנועה, מבלי שתעזרו לה ותנקטו במספר פעולות כדי לייצר את התנועה במו ידיכם ולהביא לאתר את הקוראים הנכונים.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, הכלי הראשון והחשוב מכולם הוא בלוג, שהוא חלק בלתי נפרד מהאתר. עכשיו, כשיש לכם בלוג באתר, ותתחילו לכתוב בו בצורה עקבית ושיווקית נכונה, תהיה לכם סיבה טובה ללכת להביא את הקוראים המתאימים ולייצר את התנועה הנכונה, שתהפוך את הקוראים לקונים.

עכשיו תורכם

עד פה חלקתי אתכם 5 טיפים להזרמת לידים חמים לאתר הבית שלכם. עכשיו הבמה כולה שלכם. באיזו שיטות אתם פועלים כדי למשוך קוראים לאתר ומה השיטה שעליה תוכלו להמליץ לקוראי המאמר? אנא, שתפו את כולנו בתגובות, פה למטה.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים. אני רוצה לספר לכם שבקורס ניהול תוכן למקצוענים אני נותנת לתלמידים אתר מעוצב במתנה עם בלוג עסקי פעיל ועם נוסחאות לכתיבת מאמרים לשיווק העסק תוך 20 דקות – כדי לייצר תנועה אפקטיבית לאתר בקלות ובמהירות. כל זאת ועוד – אנחנו עושים בתמיכה צמודה שלי לאורך כל הדרך – שמאפשרת לכם לייצר מקסימום נוכחות במינימום זמן ומאמץ. לכל הפרטים על הקורס הקרוב – לחצו עכשיו על הקישור.

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

2 Comments

  1. אידית, אחלה טיפים להשגת לידים איכותיים.

השאר תגובה