19 הטיפים המובילים של הגורואים הגדולים בעולם לשיווק באמצעות תוכן (חלק ראשון)

במשך שלושה ימים פגשתי אותם עם חצובה יד, מצלמת וידיאו ודף נייר שעליו שירבטתי באנגלית TIP TOCHEN, וביקשתי מהם לחלוק עם קהילת האוהדים והקוראים שלי את הטיפ האחד הכי-הכי שלהם לשיווק באמצעות תוכן. את התוצאות העליתי לערוץ שלי ביוטיוב (עם תרגום צמוד, כמובן), אבל למי שמתעצל לשבת מול המסך ולצפות ב- 19 סרטוני מומחים (ועוד טיפ ממני על רגע מפלי הניאגרה) ריכזתי את כל הטיפים – כתובים, ערוכים ומאוד מועילים. חלק ראשון (לפי א"ב)

ארדאת' אלבי Marketing Interactions
הטיפ הראשון שלי לכם בשיווק באמצעות תוכן הוא לכתוב תוכן לקונים שלכם. המשמעות היא שעליכם ממש להכיר אותם לפני ולפנים ולכתוב כדי לפתור את הבעיות שלהם, ולעזור להם עם הידע שהם צריכים לדעת כדי לפתור את הבעיות שלהם ולא על המוצרים שלך. זה היה הטיפ תוכן שלי.

ברברה גאגו – מנהלת אסטרטגיה בחברת left brain DGA
הטיפ האחד לשיווק באמצעות תוכן שאני יכולה להציע הוא, לשמור על איזון בין יצירת תוכן לבין אצירת תוכן, כדי שתמיד תיתן ערך וקונטקסט ותעזור לקונים שלך לראות את התמונה הגדולה ולנווט בין הפרטים השוליים שנמצאים ברשת. וזה הטיפ תוכן שלי.

בריאן קלארק – Copyblogger
הטיפ המוביל שלי הוא להתרכז בדבקות ומתוך כוונה אמיתית בעזרה לקהל היעד שלך לפתור את הבעיות שלהם או להשיג את שאיפותיהם. תוך כדי התהליך אנחנו הופכים לאוטוריטה, ואז, כשמגיע הזמן לקנות או למכור, אנחנו נהיה הגורם הראשון שאליו הם יפנו. זה פשוט, וזה אפילו לא מרגיש כמו תהליך מכירה, וזה הטיפ תוכן שלי אליך.  

ברני בורג'ס Find & Convert
הלקוחות נמצאים ברשת כדי ליצור קשרים נושאי רווח. אני רוצה להציע טיפ אחד בנושא שיווק באמצעות תוכן, והוא: לחשוב על דרכים לשפר את אסטרטגיית השיווק הכוללת, על התמונה הגדולה של האסטרטגיה. ולחשוב על הדרכים שבהן אתם נוגעים או פונים עכשיו אל הלקוחות שלכם, או אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, און ליין ומחוץ לרשת, כולל: דפוס, פרסום, אירועים פנים אל פנים, ותחשבו על דרכים לייצר תוכן להעברה ברשת ומחוצה לה. כי לפעמים, האנשים שאתם מנסים להגיע אליהם מגיבים טוב יותר לתוכן מחוץ לרשת, ולכן כשאתם מגישים תוכן בשני הערוצים – אתם יכולים להגיע בצורה משולבת לכל השוק שלכם. וזה הטיפ תוכן שלי אליכם היום.

ג'ו פוליצי – המייסד של המכון לשיווק באמצעות תוכן CMI
וזה הטיפ תוכן שלי להיום. אני אומר: עליך לקחת סיכונים. זה האתגר הגדול ביותר. אם אתה מתמקד באותו תוכן ישן, מוכר ונוח – זה לא יעבוד, כי קרוב לוודאי שזה לא יהיה מעניין. לכן תמצא מה הצרכים של הלקוחות שלך, תמצא מה הפתרונות לבעיות הללו, ואז קח את זה צעד אחד קדימה, גם אם הדבר כרוך במעט אי נוחות בהשוואה למה שהיית רגיל לעשות קודם. רק כך תראה ברכה בעמלך. כי אם אתה לא מתקרב לקו אי הנוחות, שבו אתה לא בטוח אם אתה צריך להיות שם, קרוב לוודאי שלא תצליח.

השיווק והפרסום המסורתיים עוד לא מתו, והם לא ייעלמו בקרוב, אבל עלינו להבין שללקוחות שלנו אין שליטה. הם מוצפים ב- 15,000-20,000 מסרים שיווקיים ביום, ועליך להבין או לחשוב האם יש להם זמן בשבילך. האם הם רוצים להקדיש זמן למסרים שלך. הדרך היחידה שלך לחדור דרך מסך המסרים ולזכות בתשומת הלב שלהם, להשפיע על החיים שלהם, ליצור יחסים איתם, היא ליצור תוכן בעל ערך, משכנע ורלבנטי בשבילם, ממש כמו שחברות תקשורת עושות. אם כך, אני אומר, צריך לחשוב על עצמך כאילו שיש לך עיתון ענפי, או שאתה חברת המדיה המובילה בענף שלך. איזה סוג של תוכן תייצר אז? באילו ערוצים תבחר? ואיזה תוצאות אתה מחפש? זה מה שאני אומר, צריך להיות המיקוד שלך בשיווק באמצעות תוכן, כי ללקוחות יש כל כך הרבה אפשרויות… הם לא חייבים להתחבר אליך בכלל. איך תגרום להם להתחבר אליך? אתה חייב להיות מעניין. זה – שיווק באמצעות תוכן. וזה הטיפ תוכן שלי להיום.

ג'ו צ'רנוב מנהל תוכן שיווקי ב Eloqua
הטיפ שלי הוא לייצר תוכן על שיודעים ולא בהכרח על מה שמוכרים. וזה הטיפ תוכן שלי.

ג'ו קלינווסקי – מנהל הקריאייטיב של CMI
אם עליי לתת לך טיפ בנושא שיווק באמצעות תוכן, הפוקוס שלי יהיה על אינפוגרפיה ומדיה ויזואלית. ואני אומר: יש לשמור על ביטוי נקי, מדויק ולא מבלבל. אנשים רוצים לצרוך ידע במהירות, בגדול, ואם אני יכול לשדר את המסר להרבה אנשים, אני אומר: אני תמיד נתקל באינפוגרפיות מסובכות שמאוד קשה להבין אותן. לכן, אם תצליחו לעשות את זה פשוט – זה יגרום אושר לי כמעצב, ולכם כמשווקים. וזה היה הטיפ תוכן שלי אליכם.

ג'יי בר – Convince & Convert, מחבר הספר "The Now Revolution"
הטיפ מס' אחת שלי לשיווק באמצעות תוכן הוא לחשוב בקטן. הטעות הגדולה ביותר שהרבה אנשים עושים כשהם מייצרים תוכן, היא שהם מנסים לייצר את התוכן האולטימטיבי, ולשים את כל הביצים שלהם בסל אחד. הם כל כך מתלהבים מהעניין… במציאות, עליך לקחת את הרעיון הגדול ולפרק אותו ליחידות קטנות של תוכן. לפרק את התוכן לגורמים. עליך להיות סוג של מפיץ אבקנים דיגיטלי. רק על ידי יצירת הרבה יחידות תוכן קטנות – יהיה באפשרותך להצליח בגדול. וזה הטיפ תוכן שלי.

ג'יימס ד'ורזיו מרצה במחלקה לשיווק באוניברסיטת קליבלנד:
אני חושב שהדבר הכי חשוב שאפשר לעשות בהקשר של שיווק באמצעות תוכן הוא לפתח מערכת של מיומנויות. לא רק מיומנויות שיסייעו למוניטין החברתי שלך ולכל הפעילות שלך ברשת, אלא גם  מיומנויות בינאישיות, שיאפשרו לך לדון בדברים בצורה מעמיקה יותר מאשר ב- 140 תווים (של טוויטר). זה היה הטיפ תוכן שלי מקליבלנד אוהיו, הבית של הבראונ'ס (קבוצת הפוטבול המקומית)

ג'ייסון פולס Social Media explorer
הטיפ שלי לשיווק באמצעות תוכן הוא שיהיה לך יעד ברור לגבי מה התוכן שלך אמור לעשות בשביל החברה שלך, כך שיהיה ביכולתך למדוד את התוצאות בהתבסס על היעדים. אם המטרה שלך היא לעודד מכירות – עליך להתרכז במדידת המכירות המתקבלות בעסק כתוצאה ישירה מהתוכן. אם המטרה שלך היא להגדיל את מספר האוהדים או המנויים או הלידים – עליך למדוד את זה ולהתמקד בצורה ברורה על המטרות הללו. רק כך יהיה באפשרותך למדוד את התוצאות בצורה אפקטיבית ויעילה. וזה היה הטיפ תוכן שלי לך.

(המשך בחלק השני של הפוסט, בשבוע הבא)

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

פוסטים קשורים

אין תגובות עדיין

השאר תגובה