19 הטיפים המובילים של הגורואים הגדולים בעולם לשיווק באמצעות תוכן (חלק שני)

כמובטח, הנה חלקו השני של הפוסט עם 19 הטיפים המובילים של הגורואים הגדולים בעולם לשיווק באמצעות תוכן. כזכור, בחודש ספטמבר נכחתי בוועידה העולמית לשיווק באמצעות תוכן (content marketing world 2011) שהתקיימה בארה"ב – ישראלית יחידה. את שלושת ימי הוועידה עברתי עם חצובה על הכתף ופיתיתי את מיטב המשווקים לתרום לקוראיי טיפ-תוכן, ועוד לחתום את הדברים בעברית (את 19 הסרטונים אפשר וכדאי לראות בערוץ היוטיוב שלי "ראיונות עם פתרונות"). ללא הקדמות נוספות, הנה חלקו השני של הפוסט. לקרוא. להפנים. ליישם.

דייוייד מירמן סקוט – מומחה לאסטרטגייה בשיווק ומחברם של 7 ספרים
הטיפ שלי הוא לחשוב בזמן אמת. לחשוב "עכשיו". לחשוב איך ביכולתך לעשות שיווק באמצעות תוכן שיהיה קשור ויעסוק במה שקורה כאן ועכשיו. למשל, תוכן שיעסוק בחדשות, בשינויים בחקיקה, במה שקורה בשוק שלך עכשיו. הרעיון של תוכן הוא להיות מיידי. כל כך מעט חברות מייצרות תוכן עכשווי, כי הן ממוקדות ביצירת תוכן לעתיד הרחוק. אז אין כל פסול בתכנון תוכן לטווח הרחוק, אבל המשמעות בפועל מבחינתך היא, שיש לך הזדמנות מעולה לטפס מעל התחרות על ידי יצירת תוכן כאן ועכשיו. וזה הטיפ תוכן שלי.

טוד וויטלנד Kelly Services
ביקשו ממני טיפ אחד על שיווק באמצעות תוכן. העצה שלי לכל מי שרוצה להתחיל לעשות שיווק  באמצעות תוכן היא זאת: נדרש הרבה מאמץ כדי להבין איך זה משפיע על כל האספקטים של העסק. שיווק באמצעות תוכן הוא הגשר בין האסטרטגיה של הארגון, שוק היעד, הצרכים של הלקוחות בשוק היעד, ובחזרה, חיבור הפעילות השיווקית אל הפעילות הכוללת של העסק. הבנת האקו-סיסטם של האינטרנט היא המקום שממנו נובעת ההתרגשות האינטלקטואלית של מי שנמצא שם וזה בדיוק המקום שבו עלולים להחמיץ את ההזדמנות. זה לא רק עניין של טקטיקות. למרות שגם זה עניין מרגש כשלעצמו, צריך להבין את כל האקו-סיסטם. וזה הטיפ-תוכן שלי.

כריס באגוט – מנכ"ל משותף Compendium
הטיפ שלי הוא למנף את האימייל שלך. אתם שולחים אימיילים לכל העולם ואשתו, מהאאוטלוק, מגוגל. האימיילים העסקיים היוצאים שלכם הם תוכן בעל ערך יוצא מהכלל, שניתן להשתמש בו לטובת הבלוג שלכם. תבחנו את כל התוכן היוצא שלכם, ותמצאו את התוכן שבו אתם יכולים לעשות שימוש גם בבלוג. וזה הטיפ תוכן שלי לכם.

לי אודן – Toprank online marketing
הטיפ מספר אחת שלי לשיווק באמצעות תוכן, ואני עומד לבחור טיפ אחד מתוך טיפים רבים, הוא זה: בעולם החיפוש שממנו אני מגיע, הרבה אנשים עושים אופטימיזציית תוכן לפי מילות חיפוש. אבל אני חושב שהרעיון של אופטימיזציית תוכן לפי הלקוח היא משמעותית ביותר. אם חושבים על יצירת תוכן ויש לתוכן הזה מטרה, זה רק הגיוני להניח שלא כל אחד מוכן לקנות. אז כמובן שעלינו לעשות אופטימיזציית תוכן לצורכי חיפוש, ועלינו לעשות אופטימיזציה לערוצי החיפוש השונים בתקווה שזה יוביל להמרה, אבל בשביל האנשים שעדיין לא מוכנים להמרה – ניתן לעשות אופטימיזציה כדי לעודד שיתוף. הרעיון הוא לעשות אופטימיזציה בדרכים שיעודדו את הקוראים לשתף את התוכן ברשתות חברתיות. בדרך זו, לא רק שניתן להם משהו לעשות, אלא שאנחנו מפיצים את התוכן לקהלים נוספים ברשת, שלא היו נחשפים לו בדרך אחרת. וזה הטיפ תוכן המוביל שלי.

מייקל סטלזנר – Social Media Examiner
השאלה הכי גדולה שמעסיקה אנשים בכל מה שנוגע לשיווק באמצעות תוכן היא על מה לכתוב. הפתרון הפשוט הוא: לשאול אנשים. צריך להתחיל מהלקוחות. אם אין לך לקוחות, אפשר להיכנס לפייסבוק או לטוויטר ולהתחיל לשאול שאלות: מה הדבר האחד והגדול שברצונך לדעת על נושא X, בהתאם לנושאי הנישה הרלבנטית לך. זה הטיפ תוכן שלי.  ולכל האוהדים של האתר social media examiner בישראל – תודה רבה. אני אוהב אתכם, חבר'ה, ואתם מוזמנים לאתר שלי בכל הזדמנות.

מישל לין – עורכת אחראית על פיתוח תוכן ב- CMI
הטיפ שלי לשיווק באמצעות תוכן הוא שתמיד תהיה לך תוכנית תוכן מערכתית לפני הכתיבה, כדי שהתוכן שלך יהיה מאורגן. תוכנית תוכן מערכתית עוזרת לשמור על עקביות, מסייעת בפיתוח רעיונות, ואם יש כמה וכמה אנשים שמעורבים בבניית התכנים של העסק – תוכנית אחת מאורגנת עוזרת לכולם להיות מתואמים זה עם זה. זה הטיפ תוכן שלי.

סאלי הוגסהד – מחברת הספר "Fascinate" ומייסדת האתר howtofascinate.com
אני אתן לך עצה אחת, איך להקסים אחרים וליצור תוכן מקסים: דבר ראשון, אם בכוונתך לייצר תוכן, כדי לשכנע או לרתק מישהו באמת, תוכן מהסוג שגורם לאנשים להתמקד מיד ברעיון שלך, עליך לעורר תגובה חזקה ומיידית. אם אינך רוצה לחשוף את עצמך ולעורר שיחה, לומר משהו ששווה לחזור עליו, או אפילו להתווכח איתו, אני ממליצה לך שלא לבחור בשיווק באמצעות תוכן כאפיק שיווקי, אלא לדבוק במדיה בתשלום. מצד שני, אם ברצונך לרגש או להקסים, אם ברצונך ליצור את הקשר המיידי שגורם לאנשים לא רק לקנות ממך ולהאמין לך, לסמוך עליך ולכבד אותך, ואולי אפילו להתאהב בך – אזי אני מקווה לראותך איתי ב- "איך להקסים דוט קום". וזה הטיפ תוכן שלי להיום.

סי סי צ'פמן – מחבר הספר Content Rules
העצה מס' אחת שלי היא לדבר בלהט. מה שלא עושים  – כתיבה, צילום וידיאו, תמונות… לעשות את זה בלהט, כי להט מדבק. אם ברצונך ליצור תוכן שאנשים ירצו לשתף ולהעביר הלאה, צריך להרגיש את ההתלהבות שלך. אל לך לפחד לזוז מול המצלמה או לכתוב בהתלהבות.  העיקר לא לכתוב בשביל מנועי חיפוש. בבקשה – לא לעשות את זה. וזה היה הטיפ תוכן האחד והיחיד שלי.

קלייר מק'דרמוט – העורכת של מגזין CCO
הטיפ שלי הוא זה: אם ברצונך לפתח שיווק באמצעות תוכן ואינך כותב "מקצועי" – אסור לך לוותר על שירותי עריכה מקצועית. רק עריכה מקצועית תבטיח שהמסר שלך יהיה משכנע, באיכות גבוהה, ויבוא לידי ביטוי בצורה מושכת. זה הטיפ תוכן שלי אליך.

עד כאן – 19 טיפים מעולים מהגורואים הגדולים של עולם השיווק האמריקני. אשמח לשמוע איזה טיפ ברצונך להוסיף לרשימה, כדי לעגל את מניין הטיפים ל- 20 ועוד. 

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

אין תגובות עדיין

השאר תגובה