ניהול תוכן: 5 מפתחות הזהב הסודיים לחשיפה דיגיטלית אפקטיבית באמת

אם יש לכם עסק, ואם כמו כל עסק שרוצה להצליח, גם אתם רוצים להגיע ליותר לקוחות שמתאימים לכם, חשוב מאוד שתהיה לכם נוכחות אפקטיבית ברשת – נוכחות שמשלבת בצורה מתוחכמת בין ערוצי שיווק חברתיים, כמו: פייסבוק, לבין נכסים שיווקיים שנמצאים בבעלותכם ובשליטתכם המלאה, כמו: אתר אינטרנט משלכם עם בלוג עסקי, ורשימת דיוור פעילה. וזה אומר שאם עד היום קיוויתם שפוסט פה ותמונה שם יביאו אליכם את הלקוחות בריצה (וברוב המקרים זה לא קרה…) – הגיע הזמן לעלות כתה, ולהתחיל לבצע פעילות שיווקית שיטתית, אסטרטגית ומתוכננת היטב. על 5 מפתחות הזהב שיפתחו בפניכם את דלתות ההצלחה ויבטיחו לכם חשיפה דיגיטלית אפקטיבית באמת – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף עם חברים.

כמו שיכולתם להבין, כדי שתוכלו להפיק את מירב התועלת מהנוכחות שלכם באינטרנט, כדאי מאוד שתיקחו עליה אחריות ותקדישו לה זמן, משאבים ותשומת לב ראויה. 5 מפתחות הזהב שהכנתי לכם במאמר, יעשו לכם יופי של סדר בראש ויתנו לכם רוח גבית טובה לעשייה מדויקת בדרך להצלחה.

מפתח זהב מס' 1: להגדיר את התוצאה הרצויה ולכוון את התוכן להשגתה

יכול להיות שמאוד ברור לכם לאן אתם רוצים להגיע ומה התוצאה שאליה אתם מכוונים. ייתכן שאפילו דמיינתם בעיני רוחכם את התוצאה הרצויה. אתם כבר ממש שם – במראות, בקולות ובתחושת היכולת והתוצאה שכבר הושגה בעיני רוחכם. ועכשיו, תשאלו את עצמכם איפה התוכן שלכם משתלב בדרך לשם. איך אתם יכולים, באמצעותו, להוביל גם את הקוראים לאורכה של אותה דרך, כדי להבהיר להם שזו גם התוצאה הרצויה להם.

לצורך כך – תשאלו את עצמכם כמה שאלות:
• מה המטרה העסקית שברצונכם לקדם ואיך התוכן שלכם תומך בה ומקדם אותה?
• איך התוכן שלכם מבהיר לקוראים שהתוצאה שאליה מוביל התוכן – חשובה ורצויה גם עבורם?
• ואיך התוכן שלכם מוביל את הקוראים צעד-אחר-צעד מהבעיה (שלהם) אל הפתרון (שלכם)?

כתיבת תוכן היא כלי אסטרטגי שיש לו מטרה עליונה אחת: להוביל ליעדים העסקיים שלכם. לייקים ותגובות מתפעמות בפייסבוק ממלאים אותנו בתשומת לב ומספקים לנו ריגושים מלוא הרשת, אבל רק מטרה עסקית ברורה ותכנית תוכן מובנית שתכוון אליה את הקוראים בצורה שיטתית – תחולל את השינוי הרצוי גם בשורת ההכנסות שלכם.

מפתח זהב מס' 2: לזהות את הקוראים שלכם ולכוון את המסרים אליהם

בסל המונחים והמושגים של כתיבה שיווקית מסורתית נוהגים לדבר הרבה על הלקוח האידיאלי, ולאפיין אותו באמצעות ה"כאב" שמעיר אותו בלילה, והצורך שמביא אותו לאינטרנט, בחיפוש אחר פתרונות. וזה לגמרי נכון, אבל כדי להעמיק את ההשפעה על הקוראים ולהעצים את יכולות ההנעה שלכם – מומלץ להשתמש בטכניקות שכנוע מעבר לשפה השיווקית הסטנדרטית, טכניקות שפועלות על הלא מודע ומייצרות שינויים הרבה יותר משמעותיים, ומהר.

לצורך כך – תשאלו את עצמכם כמה שאלות:
• איך תדעו לזהות את הפרופיל המדויק של הקוראים שלכם כדי לפנות אליהם בשפה הנכונה?
• איך תוכלו לשתול בתוכן שלכם מסרים סמויים כדי לעקוף את ההתנגדות המודעת של הקוראים?
• ואיך תתאימו את עולם הכאבים והתועלות של הכתיבה השיווקית בהתאמה מושלמת לקוראים?

כתיבה שיווקית היא כלי חיוני לכתיבת תוכן מושך, משכנע ומניע לפעולה, והיא ללא ספק מיומנות בסיסית חיונית לכל מי שכותב תוכן במטרה למשוך יותר לקוחות לעסק. שילוב בין כתיבה שיווקית מסורתית לבין שפת ההשפעה של ה-NLP יעניק לתוכן שלכם יכולת להתחבר היישר אל אזור קבלת ההחלטות של הלא מודע של הקוראים, ולהגדיל את האפקטיביות שלו באופן חסר תקדים.

וזה מביא אותנו אל המפתח השלישי, שהכרחי לכל מי שרוצה להגיע לחשיפה דיגיטלית אפקטיבית באמת.

מפתח זהב מס' 3: לרכוש ולתרגל את המיומנויות הדרושות להשגת התוצאה

אני בהחלט יכולה להבין את התסכול של קוסמטיקאית רפואית או של מטפל בדיקור סיני שסיימו את הכשרתם המקצועית בהצטיינות יתירה, ולא מצליחים לתרגם את היכולת המקצועית לקליניקה משגשגת, בעיקר בגלל שהם נרתעים משיווק ובורחים מכתיבת תוכן. מה שאני מבינה פחות זה אנשי מקצוע שיושבים בחיבוק ידיים, במקום ללמוד איך להשתמש בכלים העכשוויים של השיווק הדיגיטלי, שיכולים לעזור להם להצליח.

לצורך כך – תשאלו את עצמכם כמה שאלות:
• לאן אתם רוצים להוביל את הקליניקה או את העסק שלכם ומה המיומנויות שנדרשות לשם כך?
• במי תוכלו להיעזר כדי לייעל את תהליך הלמידה ולקבל משוב מיידי מעצים שיקצר לכם את הדרך?
• ומה יגרום לכם להתמסר ללימודים, להטמיע את הידע וליישם אותו הלכה למעשה להצלחתכם?

הימים שבהם מטפל היה רק מטפל והלקוחות זרמו מפה לוזן – חלפו ואינם. היום, כדי להצליח, אתם חייבים לרכוש מיומנויות שיאפשרו לכם לכתוב תוכן לשיווק העסק: איך לכתוב מאמרים, איך לטפח קהילת דיוור, ואיך לפנות לקהלי המטרה ברשתות החברתיות. היופי הוא, שככל שתעשו יותר ותהיו מיומנים יותר – כך יפחתו הפחד והרתיעה שלכם מהכתיבה, ותגדל האמונה שלכם בעצמכם וביכולת שלכם לשווק את העסק, להגיע ליותר לקוחות ולהרוויח יותר. או

מפתח זהב מס' 4: להקים תשתית תוכן אוטומטית שתמשוך לידים 24/7

כאשר התוכן שלכם הוא סוכן המכירות היעיל ביותר בעסק, וכאשר הלקוחות שלכם מצפים לקבל מכם ידע מעשיר וסיוע מועיל מסביב לשעון – חשוב מאוד להעביר כמה שיותר מהפעילות למערכות אוטומציה, שמאפשרות לכם לתזמן מסרים על פי תכנון מקדים, לשלוח דיוורים מותאמים לתהליך הקנייה של הלקוחות, וכמובן – לאפשר לקונים לנהל את הרכישות שלהם בזמן הנוח להם ובסביבה מאובטחת – גם אם אתם נמצאים בחוף מציצים או באגם קומו.

לצורך כך – תשאלו את עצמכם כמה שאלות:
• מה התכנים שיובילו את הקוראים שלכם מהכחשה ("לא צריך" / "לא רוצה") לרכישה (צריך ורוצה – עכשיו!)
• איפה נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומתי הכי נוח להם לקרוא את התכנים שלכם בתשומת לב?
• איך תמנפו את הידע שלכם על הרגלי צריכת התוכן של הלקוחות לשרשרות מסרים משכנעות – על אוטומט?

לכתוב ולהפיץ תוכן זה בדיוק כמו לאפות עוגיות. משך ההכנה של הכמות הרשומה במתכון או כמות כפולה – הוא כמעט אותו דבר, וכשאתם מכינים מראש כמות כפולה – אתם יכולים לאחסן או להקפיא ולשלוף ברגע כשבאים אורחים, לא כך? גם כשאתם מכינים מראש את כל התוכן הדרוש לתהליכי השיווק, ואתם מזינים אותו לתוך מערכות אוטומטיות – הוא זמין עבור המתעניינים בכל רגע נתון – יותר טרי מטרי, ותמיד חייכני, נלהב ומסביר פנים.

שום מאמר בנושא מפתחות לחשיפה דיגיטלית אפקטיבית לא יהיה שלם בלי המפתח החמישי, והוא החשוב מכולם.

מפתח זהב מס' 5: לסגור זמן יומן כדי לעשות מה שצריך כמו שצריך

מכל מפתחות ההצלחה, זה המפתח האהוב עליי. ברור שהתוכן חייב לתמוך ביעדים העסקיים. ברור שהשפה השיווקית חייבת ליצור כימיה אופטימלית עם הקוראים (בנלפ קוראים לזה "ראפור"). ברור שכדי להצליח בעולם הדיגיטלי חייבים להתמקצע בכלים הדיגיטליים שדרושים ליצירת נוכחות נכונה ברשת. וברור שהתוכן חייב לשרת את העסק בלי להשתלט עליו ו/או על הזמן והפניות שלכם. הכל ברור… וזה יקרה רק אם תסגרו זמן עבודה יומיומי ביומן ותתייחסו אליו כמו לפגישה עם הלקוח הכי חשוב שלכם. אתם!

לצורך כך – תשאלו את עצמכם כמה שאלות:
• מהם 3 הנושאים החשובים ביותר שעליכם לעשות היום (ובכל יום) כדי להתקדם לעבר המטרה שלכם?
• מה התכנים שתומכים בנושאים הללו, וכמה זמן אתם צריכים כדי ליצור אותם (כולל תמונות, כמובן)?
• איך תפנו לעצמכם את הזמן הדרוש לביצוע המשימות – במיקוד מקסימלי ובסביבה נטולת הסחות דעת?

כשאתם מגדירים לעצמכם זמן עשייה – סגרו את כל התוכנות ברקע, העבירו את הנייד למצב טיסה ונתקו את הטלפון הקווי. אני רצינית לגמרי. אם עד היום התגאיתם ביכולת שלכם לג'נגל בין משימות בלי להפיל את המקל – יש לי חדשות בשבילכם. הדבר היחידי שיביא אתכם לקו הגמר בזמן הקצר ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר הוא השילוש הקדוש של בהירות (מה צריך לעשות), מיקוד (מה עושים עכשיו) ודד ליין (איך עומדים בלו"ז – חי או מת…).

בשורה התחתונה

בעלי עסקים רבים (רבים מדי) עדיין מנהלים את פעילות התוכן שלהם בשיטת "שלוף כפי יכולתך", וחבל, כי כדי להגיע ליותר לקוחות שמתאימים לכם, חשוב מאוד לייצר נוכחות תוכן אפקטיבית ברשת, ולעשות את זה בצורה שיטתית, אסטרטגית ומתוכננת היטב.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, יש 5 מפתחות זהב חשובים שיפתחו עבורכם את הדלת לעוד לידים מעוניינים ועוד לקוחות: תוכן אסטרטגי שמותאם ליעדים העסקיים שלכם, כתיבה שיווקית שמתוגברת בשפת ההשפעה של ה- NLP, התמקצעות במיומנויות הדרושות ליצירת נוכחות מושכת ברשת, הקמת תשתית אוטומטית שתעבוד בשבילכם 24/7 וניהול זמן ביצוע שיאפשר לכם לעמוד במשימות, הלכה למעשה.

עכשיו תורכם

עד כמה מניתי בפניכם את 5 המפתחות שיבטיחו לכם חשיפה דיגיטלית אפקטיבית באמת. עכשיו הבמה כולה שלכם. איזה מפתח הייתם מוסיפים מניסיונכם בתחום השיווק? מה המפתח שעובד עבורכם בצורה הטובה ביותר? אנא, שתפו אותנו בתגובות, פה למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח ביחד.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? אנא, שתפו את המאמר עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים, עצות שוות והדרכה מעשית לניהול תוכן משפיע ומניע לפעולה? הקליקו עכשיו על הקישור והורידו את מדריך "כוח המשיכה"- במתנה ממני ולגמרי בחינם.

About עידית נעמן
עידית נעמן היא מורת דרך להגשמת מטרות, שמלמדת בעלי עסקים להשתמש בידע המקצועי שלהם כדי למשוך יותר לקוחות והכנסות. שיטת השיווק שפיתחה משלבת בין תוכן, NLP וכלים מתקדמים של מוטיבציה, בדרך לעשייה שיווקית אפקטיבית. בתכנית "ניהול תוכן למקצוענים" תבנו תוך 14 שבועות בלבד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק שלכם. לכל הפרטים ולהצטרפות מיידית לקורס - לוחצים עכשיו על הקישור "מזנקים להצלחה"

אין תגובות עדיין

השאר תגובה