"… עידית מנהלת עבורי ניוזלטר שנשלח לכל לקוחותיי לקראת על הופעה. בזכות הכתיבה השיווקית היצירתית וניהול התוכן הצמוד של עידית, אני ממלא מופעים עד אפס מקום – פעם אחר פעם…" (גדי רוה – הרבה יותר משירה בציבור)

כתיבת ניוזלטר לעסקים

ניוזלטר אלקטרוני הוא דרך זמינה, כלכלית ויעילה במיוחד לשימור לקוחות קיימים ולגיוס לקוחות חדשים. הוא נשלח לרשימת דיוור מורשית, תכניו מותאמים לקהלי מטרה שונים, והוא הכלי המכירתי הכי אפקטיבי מבין כלי השיווק הדיגיטליים.

נתחיל מהסטטיסטיקה
על פי הסטטיסטיקה, רק 2% מהגולשים המגיעים לאתר שלך יקבלו החלטה אופרטיבית בהתאמה למסרים השיווקיים באתר. רוב הגולשים זקוקים ל- 7-5 חשיפות למסרים שלך כדי להשתכנע. הבעיה היא, שרוב הגולשים באים והולכים מבלי להותיר אחריהם עקבות. מירב הסיכויים שאחרי החשיפה הראשונה לא תהיה לך הזדמנות לחשיפות הנוספות הדרושות כדי להניע אותם לפעולה…

נמשיך בענייני חקיקה
כשזירת האינטרנט החלה להתחמם, והשימוש הפירטי בדואר אלקטרוני הפך למפגע כלל עולמי, נולדו חוקי ה"ספאם", המחייבים לקבל אישור מקדמי לקבלת דיוור אלקטרוני. בישראל, תוקן ב- 1.12.2008 "תיקון 40 לחוק התקשורת", לפיו אין לשלוח אימייל למי שלא נתן את אישורו לכך, מראש ובכתב. כך בא לעולם המונח "שיווק מורשה", ואתו האתגר לגרום לצרכנים וללקוחות פוטנציאליים לבקש לקבל מאתנו את המסרים שלנו.

נתקדם לענייני קשר ומעורבות
שינוי נוסף שהתרחש בזירת השיווק האינטרנטית היה החדירה של הרשתות החברתיות, ששינו את תרבות הקשר בין משווקים לצרכנים, ויצרו את השיווק החברתי. עכשיו כבר לא מספיק רק למשוך את תשומת הלב של הקוראים. צריך לשמור ולשמר את תשומת הלב, לטפח יחסים ולעודד מעורבות של לקוחות בפעילות השיווקית של עסקים. הסטטיסטיקה תומכת בשתי ידיים. לפי גאלופ, חברות שמעודדות מעורבות לקוחות נהנות משיפור של 23% בהכנסות וברווחיות (לעומת ירידה של 13% באותם פרמטרים אצל חברות שמרניות שלא השכילו להסתגל לשינוי).

נתקדם עוד קצת לתכנת דיוור מקצועית
לתוך המציאות הזאת נכנסו חברות המספקות שירותי דיוור מקצועיים, העומדים בקריטריונים של חוק הספאם:

  • הם מספקים כלים קלים ונוחים לתזמון מסרים אוטומטיים
  • הם מאפשרים לייצר טופסי רישום מעוצבים בקלות, כחלק ממערך זמין ופשוט לגיוס לידים
  • והם מקנים לעסקים יכולת לטפח את הקשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים – ביעילות ובמחיר שווה לכל נפש.

יש רק בעיה אחת: מישהו צריך לכתוב את כל המסרים האלה, ולא סתם לכתוב:

  • יש לתכנן את התוכן בהתאמה למטרות העסק
  • לבנות מערך תוכן תומך לגיוס לידים באמצעות טופס הרישום ("מתנה חינמית")
  • לכתוב בטכניקה מעודנת של כתיבה שיווקית
  • לייצר תוכן בעל ערך שיעבור את שלוש המשוכות של הדיוור האלקטרוני
  • ולהוביל לרכישה במינון הנכון וברגישות הראויה.

והנה הגענו: תוכן מקצועי בעל ערך – זה הבייבי שלנו!
ניוזלטר תקופתי (אחת לשבוע, או אחת לחודש) המבוסס על רשימת דיוור מורשית וכתיבה אסטרטגית של תוכן בעל ערך וממוקד קהל מטרה, חושף את הלקוחות ואת הלקוחות הפוטנציאליים שלך למסרים החשובים לך, בסדר הנכון, בשפה הנכונה ובמינון הנכון – עד לסגירת העסקה  וגם לאחריה. 

מה יוצא לך מזה?

  • פנייה לקהל יעד מעוניין
  • יכולת הגעה למאות ואלפי מדוורים בלחיצת כפתור אחת
  • עמידה במגבלות חוק הספאם
  • ייצור לידים בעלות נמוכה ביותר
  • שימור לקוחות קיימים
  • חימום היחסים עם לקוחות פוטנציאליים
  • הגברת המודעות למותג
  • יצירת נאמנות וקשר עם לקוחות קיימים
  • הגדלת הפעילות העסקית
  • וכל זאת, ביחס עלות/תועלת נמוך במיוחד.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך
במיוחד בשביל בעלי עסקים כמוך פיתחתי חבילות ניוזלטר לעסקים, בהתאמה לצרכים המשתנים של העסק שלך. לבחירתך 3 חבילות:

newsletter-prices-new

  • המחירים אינם כוללים מע"מ
  • המחירים אינם כוללים את עלות השימוש במערכת הדיוור
  • ההפצה לקבוצות בפייסבוק ולבלוג – בכפוף לשימוש במערכת T-ROO
  • התשלום יבוצע מראש בכרטיס אשראי או העברה בנקאית. עד 3 תשלומים ללא ריבית

אז איך זה אצלך בעסק?

  • האם לקוחות באים והולכים, וכל הזמן צריך להשקיע באיתור לקוחות חדשים?
  • האם עלויות ההדפסה והמשלוח של פליירים ללקוחות מכבידות לך על התקציב?
  • האם יש לך מסרים מקצועיים בעלי ערך שברצונך להעביר להעשרת לקוחותיך?
  • האם חשוב לך לשמור על קשר עם הלקוחות בצורה שיטתית, סדורה ועקבית?

 הפתרון שלך הוא ניוזלטר מקצועי שנכתב על ידי מקצועני תוכן מהשורה הראשונה.

 אין לך יותר סיבה להשאיר כסף על השולחן… רק למהר ולהתקשר
054-6617757
את כל היתר אנחנו כבר נעשה בשבילך!