.. בזכות האבחון המדויק של ד"ר תוכן – סוף סוף הכסף שהשקעתי באתר מביא לקוחות כמו שצריך!

דוקטור תוכן - בדיקות סקר לאתרי אינטרנט וזירות תוכן אחרות

מידי יום ביומו נכתבים ברחבי העולם 1.5 מיליארד סטטוסים, 140 מיליון טוויטים,  וכ- 1.6 מיליון פוסטים. 2 מיליון סרטוני וידיאו מועלים ליוטיוב, 5 מיליון תמונות מועלות לפליקר, ובנוסף, מתווספים לרשת כ- 60 אלף אתרים חדשים. במישור העסקי, כל התוכן הזה נועד לייצר שלושה דברים: חשיפה, תנועה והמרה (מכירה). אם זה לא קורה – משהו לא עשוי כמו שצריך. אולי זה הקוד. לפעמים זה העיצוב. ברוב המקרים, צוואר הבקבוק הקריטי הוא התוכן. אם לא רואים אותך ברשת, אם גולשים אל מגיעים לאתר, אם הם מגיעים והולכים בלי לגלות עניין במה שיש לך להציע – הגיע הזמן לשאול את עצמך: האם התוכן שלך עובד בשבילך, או עובד עליך בעיניים?

אתרי אינטרנט וזירות תוכן אחרות (ניוזלטרים, רשתות חברתיות וגם מוצרי תוכן מודפסים) הם חלק בלתי נפרד מהסביבה העסקית במאה ה- 21. אי אפשר בלעדיהם, אך לעתים קרובות, גם אי אפשר איתם… כשהטכנולוגיה טסה קדימה וצורכי השיווק האינטרנטי משתנים כמעט מדי יום ביומו, נוכחות התוכן האינטרנטית שלך מתיישנת בקצב חסר תקדים. כשזה קורה – יש פחות חשיפה, פחות תנועה, פחות לידים והרבה פחות לקוחות. מוכר?

הנה ארבע שאלות שעליך לשאול את עצמך:
1. האם מי שמחפש את האתר שלי – מוצא אותו?

  • כן
  • לא
  • ככה ככה

הסבר: גוגל כבר לא פראיירית של אף אחד. התוכן המאולץ שעשה בשבילך את עבודת הקידום בעבר, נחשב היום לתוכן זבל. חד וחלק. השינוי באלגוריתמים של גוגל גרם לנפילת אתרים בכל העולם, בגלל תוכן נחות ברמה ירודה. לא זו בלבד שזה לא עובד יותר. זה עלול לגרום וזה גורם לנזק בלתי הפיך לאתר ולמוניטין שלו ושלך.

2. האם מי שמגיע לאתר שלי – נשאר או נוטש?

  • כן
  • לא
  • ככה ככה

הסבר: אתרים שהושקע בהם כסף רב ועבודה מאומצת ומעמיקה – הופכים תוך חודשים ספורים לפילים לבנים שאף אחד לא סופר ממטר. בלי כתיבה שיווקית מדויקת – כל התוכן שלך הולך לאיבוד. לעומת זאת, כתיבה שיווקית ישירה מדי, ללא מינון נכון של תוכן בעל ערך – עלולה להבריח את הקוראים.

3. האם האתר שלי דווקא מייצר פניות, אבל ממש לא רלבנטיות ?

  • כן
  • לא
  • ככה ככה

הסבר: כתיבה שיווקית מדויקת תבטיח שרק הלקוחות שבאמת רלבנטיים עבורך (ושהפתרונות שיש לך להציע רלבנטיים עבורם) – יתקשרו, והם יתקשרו מוכנים ולהוטים לקנות. ללא תוכן מסנן – העסק שלך יוצף בפניות מיותרות ומעיקות, אחוזי הסגירה יירדו והאנרגיות – יחד איתן.

4. האם התוכן שלי גורם לקוראים להגיב, לשתף ולקנות?

  • כן
  • לא
  • ככה ככה

הסבר: זה לא רק ה"מה", אלא גם ה"איך". לאינטרנט יש כללי כתיבה משלו וגם הם משתנים חדשות לבקרים. כדי להשיג נוכחות שיווקית אפקטיבית, עליך לוודא שהתוכן שלך רלבנטי, איכותי, בעל ערך, כתוב בצורה נכונה, מוגש כמו שצריך, חושב קידום, נושם שיווק, מבין קהל יעד, מונחה מטרה, בונה קשר, מערב, מטפח, מסייע ומניע לפעולה.

אז מה יצא לך? כן? לא? ככה ככה?
אם לא אהבת את התשובות שלך עד כה – יש לי בשבילך עוד כמה שאלות: 

  • האם שילמת על מאמרים עם מילות מפתח, אבל לא מוצאים אותך בתוצאות החיפוש?
  • האם השקעת המון כסף בעיצוב, מיצוב ומיתוג ושדרוג, אבל האתר לא מייצר תנועה?
  • האם האתר שלך דווקא מייצר תנועה, אבל ההמרה שואפת לאפס ואין לקוחות?
  • האם יש לך המון חברים בפייסבוק, אבל הם לא ממש מתייחסים לדף העסקי שלך?
  • האם התוכן שלך לא עובד בשבילך, ואין  לך מושג מה לעשות (חוץ מלבכות…)?

 כנראה שהגיע הזמן לתת למישהו מקצועי לבדוק את התוכן שלך:
דוקטור תוכן
בדיקות סקר לאתרים וזירות תוכן אחרות

מה כולל השירות?

  • מילוי שאלון מיקוד שיווקי להגדרת משימה אפקטיבית
  • בדיקה של 10 ביטויי מפתח מובילים בתחום הפעילות שלכם
  • עריכה שיווקית ל- 10 עמודים באתר / מאמרים מקצועיים שיווקיים לפרסום
  • בניית תכנית תוכן אסטרטגית ל- 10 מאמרים נוספים.

אם ברגעים אלה האתר שלך מפסיד לך לקוחות, ובגדול…
כדאי לך להתקשר אלינו כבר עכשיו – ולהתחיל לראות לקוחות מרוצים, והרבה!

מנהלת קשרי הלקוחות שלנו – לילך – ממתינה לך
טל: 054-3372151

דוקטור תוכן 
תכנית טיפול שיווקית שתעמיד את התוכן שלכם על הרגליים